#1 Skrevet Februar 19, 2007 Trenger litt nødhjelp.. Har gjort noe så trivielt som å punktere på A4 TQ ikkke noe problem i seg selv, Men... reserve hjulet er av en litt annen dimm en de andre.. Vinter på bil 185/65/15 reservehjul 195/65/15.. vet at dette ikke er mye, men har blitt fortalt at forskjellig dekkdimm er nei nei på Quattro:fy: Så kan noen si meg om det er noe risiko å kjøre med dette til i morgen?? Trenger såklart bilen i kveld: bh : Om det har noe å si så er det Høyre fremme som er erstattet med Reservehjul.. Alle Hurtige svar motats med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 Bruk res dekk til å kom deg rett hjem eller til nærmeste verksted for å bytte. IKKE å annbefale å kjøre med dette i kveld og frem til i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 Bruk res dekk til å kom deg rett hjem eller til nærmeste verksted for å bytte. IKKE å annbefale å kjøre med dette i kveld og frem til i morgen. Støttes ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 Støttes ! Takker så mye for raskt svar.. : Får låne meg bil i dag, å så i krypefart komme meg til verksted .. ca en km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2007 Er det org hjulet som du har punktert på sprukket eller er det kun 1hull etter en spiker elns? Er det bare ett hull lan du jo bare guffe i en Dekkfix på boks,gjort det maaange ganger på arb bilen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2007 Er det org hjulet som du har punktert på sprukket eller er det kun 1hull etter en spiker elns? Er det bare ett hull lan du jo bare guffe i en Dekkfix på boks,gjort det maaange ganger på arb bilen jeg. Ser ut som om jeg har vært borti noe med felgen. Felgkanten er bøyd en smule: klø : Men uansett så var alle dekka moden for asfaltering. Dekka var på stålfelg, Skal legge nye dekk på org Audi 15" lettmetall istedet.. Synd med stålfelgen, men men får vinke byby til de: gråter : Noen gode tips til nye piggdekk..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2007 Forresten er det 195/65-15 som er riktig dekkdimensjon. 185/65-15 blir litt for smått, 195 fyller hjulbuene bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2007 Forresten er det 195/65-15 som er riktig dekkdimensjon. 185/65-15 blir litt for smått, 195 fyller hjulbuene bedre! Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...