#1 Skrevet Februar 19, 2007 Har kjøpte nye 8,5x19" hjul, med ET35 og 235/35 dekk. Skal på min S6-- Bør jeg ha en liten spacer på dette får å få de mer ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 få dem helt ut i skjermkanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2007 eller lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2007 Hvor kjøper jeg 10mm spacere da? Må jo helt klart ha dem helt ut..... Har kjørt med 245/35/19 på 8" ET 35 nå og de er jo ikke helt uti kant.. Kanskje den ekstra halvtommen gjør seg?.. Hvor/hva burde jeg evt ´. kjøpe? Kan man kombinere spacere og låsemuttere uten problematikk? Gleder meg til våren!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 Syns du skal prøve først jeg Jørgen. Toppen av dekket vil jo komme på nøyaktig like langt ut som før enten du velger 8 eller 8,5 tomms bredde på felgen så lenge dekkbredde og offset er lik (ET35). Men selvsagt kan det nok optisk se ut som om hele hjulet står lengre ut når felgen er en kvart tomme bredere utover. Her er hvordan det ser ut på min S4 med 8,5x18 ET35 og 235 dekk. Det går kant-i-kant. Kanskje litt plass utover forran. Om ikke annet enn til bredere felg. Bilen er senket 40mm med 10+mm sig i fjærene forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2007 mulig jeg er blitt gammel... men er dritt lei av at ting subber når jeg kjører. Greit at det ser tøft ut, men du kan risikere sporing og subbing, spesielt bak kan det subbe. Det er jo greit en stund, men når du kjører langtur og må ta det rolig eller punkterer pga subbing er det ikke gøy lenger. Men fint er det med dekkene i skjermkanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 Tror jeg tester først når jeg får hjula. Ser jo bra ut slik det er på din bil Torstein. -men jeg må nok litt lengre ned mot marka. i alle fall foran.. Og da er vi jo over på Tore´s argumenter om subbing og styr. Vintrene og brøytinga her i byen er så elendig at jeg egentlig ikke ser for meg så veldig mye lavere bil -og iværtfall ikke en stivere en. Man må lide for skjønnheten heter det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2007 Spørsmål, er det skadelig å bruke spacere?? har hørt en si at det kan skape slark og lignende i understellet generelt, stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2007 Jeg kjører med 235/40-18 ET32, dette bygger helt kant i kant... Uten spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2007 det kommer ann på hvor breie spacer 10-20mm spacere lager ikke stort mere press på lageret, så du får ikke no spes fortere slakk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...