#1 Skrevet Februar 19, 2007 Skal bytte ut stolene i stasjonsvognen, og i de "nye" stolene er det tilkobling for varme. Noen som vet om det er omfattende arbeid å få dette "opp-å-gå", eller er det nok med ledningsnett ned til sikringsboks og til bryter? Min bil: 96 modell Golf stasjonsvogn Nye seter kommer fra Vento GL 96 modell EDIT: Jeg har rimelig god kontroll på elektronikk i bil, så om det er litt juks som må til (rele, strøm++), er ikke det noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 Ingen som har vært borti dette? Har som sagt stoler med varme i nå, og ønsker å koble dette til. Er ikke varme i seter originalt i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 Bare å få tak i varmeregulerings knappene det, så bruke Haynes å legge opp ledninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Noen som kan være behjelpelig med å skaffe koblingskjema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 Jeg har hverfall en bryter til setevarme til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg har hverfall en bryter til setevarme til overs Og den vil du selge til meg for en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...