#1 Skrevet Februar 19, 2007 Noen som har tenkt seg på Max power treff i halden eller fredrikstad? EMMA konkurranse blant annet. Send mail til post@maxpower.no for å melde på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2007 Får vel ta turen, men det blir ikke noe påmelding av bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 får vel ta turen jeg og, men bilen ekker verdt å melde på er heller no power ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2007 meldte jo på bilen min for en stund siden. men har ikke hørt noe ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2007 Skal ikke melde på, men tar nok turen, hvis ikke jeg ligger rett ut etter russetida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 Noen som skal til Fredrikstad på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2007 Noen som skal til Fredrikstad på lørdag? Heisann Øyvind. Så bilen din der på lørdag, men jeg gikk etter ca 2 minutter, hehe.. Så ikke ut som om det var det beste treffet.. Men fikk du noen priser for stereo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2007 Var ikke det beste treffet jeg har opplevd nei. Og veldig lei vind. Var nesten ingen igjen etter kl 4. Ja fikk faktisk Peoples choise og 3. plass i ESPL konkurransen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2007 Hehe, var der selv, og holdt på å fryse ihjel Men var bra du fikk noen pokaler Øyvind, for du måtte jo utsette vorset ditt litt, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2007 Hehe. Rakk det akkurat. Selv om jeg klarte å kjøre feil ut av byen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...