#1 Skrevet Februar 19, 2007 : klø : Skal kjøpe felger, men klarer ikke bestemme meg. Skal ha 19", men det er så vanskelig å se for seg hvordan felgene ser ut på bilen. Noen som har forslag? Gjerne bilder:) Takk for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 : klø : Skal kjøpe felger, men klarer ikke bestemme meg.Skal ha 19", men det er så vanskelig å se for seg hvordan felgene ser ut på bilen. Noen som har forslag? Gjerne bilder:) Takk for alle tips! Hva med noen av disse ? Kan gi deg god pris på sånne. Kan få helt opp til 9,5x19 gi meg et bilde av bilen din, så kan jeg få "photoshoppa" noen felger inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2007 hva tar du får disse felgene evetuelt med dekk ? send meg pm om pris har en passat jeg skal ha 19 " på selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2007 hva tar du får disse felgene evetuelt med dekk ? send meg pm om pris har en passat jeg skal ha 19 " på selv PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 Flere som trenger felger med dekk her, lyst til og sende en PM med pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2007 Flere som trenger felger med dekk her, lyst til og sende en PM med pris? PM sendt Kommer snart en tråd under "tilbud" fra forhandlere hvor de blir lagt også, slik at alle kan se prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 PM sendt Kommer snart en tråd under "tilbud" fra forhandlere hvor de blir lagt også, slik at alle kan se prisen Hei, Sender du meg en pris også ? 8x18 til 3BG (Dekk-merke er også interessant, 225/40-18) Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2007 Hei, Sender du meg en pris også ? 8x18 til 3BG (Dekk-merke er også interessant, 225/40-18) Øystein hiv meg med på den.. PM ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2007 Hva med noen av disse ? Kan gi deg god pris på sånne. Kan få helt opp til 9,5x19 gi meg et bilde av bilen din, så kan jeg få "photoshoppa" noen felger inn.. Skal legge inn noen bilder etterhvert. Vil du sende meg også pris? 19" ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2007 Hei, Sender du meg en pris også ? 8x18 til 3BG (Dekk-merke er også interessant, 225/40-18) Øystein hiv meg med på den.. PM ønskes Skal legge inn noen bilder etterhvert. Vil du sende meg også pris? 19" ... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=688807#post688807 Da er prisene "offentlig" for alle våre medlemmer Noe intr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...