Anbefalte innlegg

GROM bil men jeg syns det er noe galt med fronten: klø : blir vel som med b7 at det går seg til, ivertfall etter at jeg så b7 rs4 live i helga. for ett glis :D

litt skuffa mtp. at illustrasjonsbildene hadde penere front. Om 10år så har jeg vel en slik'en i rs utgave godt brukt fra .de : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefsbil!

likte den maks!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle da tro at en slik en med 3.0TDI med større turbo etc skulle holde i massevis?? 280km\t topphastighet, 580nm.. SNADDER!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja... da var det en ny bil på drømme lista.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE !!!!!!!! :D me want...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet ride:D når kommer denne a? og kommer den med litt rå motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det marked for både TT og a5 ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg da absolutt påstå, det blir vel som SLK og CLK? Eller et annet eksempel fra "vår" verden: A6 Allroad og q7? De er jo like, men fremdeles ulike.

Personlig ville jeg forøvrig heller kjøpt en TT enn denne nye saken... begrunnelsen for det er at dette er en "stor" sportsbil, og hvis jeg ville hatt sportsbil ville jeg hatt en liten en.... Kan like godt kjøpe en "vanlig" bil istedenfor denne. Det er min personlige mening. Men for all del, som jeg postet tidligere: Nydelig skute!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW har Z4 og 3-Serie Coupe. Direkte konkurenter til TT og A5. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW har Z4 og 3-Serie Coupe. Direkte konkurenter til TT og A5. :)

Det er de forsåvidt ikke, de trekker jo med de riktige hjulene.. TT har kvasiquattro og regner ikke med a5 er bakhjulstrekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de forsåvidt ikke, de trekker jo med de riktige hjulene.. TT har kvasiquattro og regner ikke med a5 er bakhjulstrekk.

bla bla. Det blir som å si at ikke A6 og 5-serie, A8 og 7-Serie og Q7 og X5 er konkurenter. Aller biler i samme segmentmen i forskjellig utførelse. bla bla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A5 på Ringen:

Eey... V8 jo : rock :

Ellers må jeg si at dette er den peneste Audien jeg har sett siden S2 sedan :)

Fett med turteller og speedometer der nålene begynner rett ned...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.