#1 Skrevet Februar 20, 2007 Til dere som jobber med mekanisk i bransjen (jeg jobber kun med diagnose og elektrisk): hva er VAG 1669 ? Jeg vet den er ca 21 cm lang, og mistenker at det er umbraco, men hva er isåfall størrelsen på den ? Noen gode forslag til annet verktøy (f.eks. biltema) som kan erstatte denne ? Skulle har justert dieselpumpe på en kompis sin A6 1993 (AAT motor), og ser ut til at jeg trenger dette verktøyet for å løse bakre feste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 Til dere som jobber med mekanisk i bransjen (jeg jobber kun med diagnose og elektrisk): hva er VAG 1669 ? Jeg vet den er ca 21 cm lang, og mistenker at det er umbraco, men hva er isåfall størrelsen på den ? Noen gode forslag til annet verktøy (f.eks. biltema) som kan erstatte denne ? Skulle har justert dieselpumpe på en kompis sin A6 1993 (AAT motor), og ser ut til at jeg trenger dette verktøyet for å løse bakre feste. Hallois Tarjei! Det er som du antar en insex, med lengde 210mm. Størrelsen husker jeg ikke, men den ser slik ut hvis det er til noe hjelp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2007 Takk for svar. Jeg skulle gjerne hatt størrelsen, utseendet visste jeg forsåvidt Noen andre som husker størrelsen i farta ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2007 Takk for svar. Jeg skulle gjerne hatt størrelsen, utseendet visste jeg forsåvidt Noen andre som husker størrelsen i farta ? Sjekka for deg nå og den er visst 6mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 Sjekka for deg nå og den er visst 6mm. Supert, takker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2007 Bare hyggelig det veitdu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 Bruk 1/4 skralle, lang forlenger og 6mm bit. Funker like bra det. Har iallefall aldri brukt det verktøyet der selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...