Anbefalte innlegg

Til dere som jobber med mekanisk i bransjen (jeg jobber kun med diagnose og elektrisk): hva er VAG 1669 ? Jeg vet den er ca 21 cm lang, og mistenker at det er umbraco, men hva er isåfall størrelsen på den ?

Noen gode forslag til annet verktøy (f.eks. biltema) som kan erstatte denne ? Skulle har justert dieselpumpe på en kompis sin A6 1993 (AAT motor), og ser ut til at jeg trenger dette verktøyet for å løse bakre feste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som jobber med mekanisk i bransjen (jeg jobber kun med diagnose og elektrisk): hva er VAG 1669 ? Jeg vet den er ca 21 cm lang, og mistenker at det er umbraco, men hva er isåfall størrelsen på den ?

Noen gode forslag til annet verktøy (f.eks. biltema) som kan erstatte denne ? Skulle har justert dieselpumpe på en kompis sin A6 1993 (AAT motor), og ser ut til at jeg trenger dette verktøyet for å løse bakre feste.

Hallois Tarjei!

Det er som du antar en insex, med lengde 210mm. Størrelsen husker jeg ikke, men den ser slik ut hvis det er til noe hjelp:

44051000000.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg skulle gjerne hatt størrelsen, utseendet visste jeg forsåvidt :)

Noen andre som husker størrelsen i farta ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg skulle gjerne hatt størrelsen, utseendet visste jeg forsåvidt :)

Noen andre som husker størrelsen i farta ?

Sjekka for deg nå og den er visst 6mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka for deg nå og den er visst 6mm.

Supert, takker ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det veitdu!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk 1/4 skralle, lang forlenger og 6mm bit. Funker like bra det. Har iallefall aldri brukt det verktøyet der selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.