#1 Skrevet Februar 20, 2007 Noen i Karmøy / Haugesund området som har til meg ? Er ny i VW-Audi Club så ser jeg at det er mange som kjører rundt med disse klistermerkene. Derfor ønsker jeg det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 Glenn Ove Pedersen lager dei. Kunne tenkt meg 2stk eg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2007 Ta først å sjekk med Tore Kirketeig om han har flere igjen i lageret sitt, da jeg egentlig ikke skal lage disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2007 Sendte melding til en Fritjof, og fikk besjed om at Aksdal Bil hadde noen på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Noen som vet om di har skiltholdere og liggende på aksdal bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 Jeg har ikke peiling , men vil nesten tro det siden de har klistermerker. Vet vel ikke åpningstidene der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2007 Noen som vet om di har skiltholdere og liggende på aksdal bil? Ja, har skilt holder også 50 kr pr stk. er evl åpent til ca 4 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 Ja, har skilt holder også 50 kr pr stk. er evl åpent til ca 4 tror jeg Takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2007 Det er helt tomt for klistermerker og skiltholdere. Muligt å bestille inn nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...