Sort Golf V GT 2007: Tips til pene lykter

Anbefalte innlegg

1. Er det noen i norge som selger disse lyktene? (de med sort bakgrunn)

 

2. Angeleyes på sort Golf V GT... blir det noe pent?

 

 

EDIT:

 

Har noen tips til lykter? Kom gjerne med bilder og url til hvor disse kan kjøpes! Er på jakt etter sort bakgrunn..

l_3640 Golf 5.jpg

l_DSC02440.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.. mulig jeg er blind.. men finner ikke noe på websiden dems.. Jeg får ringe dem istede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers finner du dem her til 132 €, med frakt og mva blir det vel ca 1600,- ;)

 

 

Og skal du endelig gå for angel-eyes så hadde jeg heller gått for denne typen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers finner du dem her til 132 €, med frakt og mva blir det vel ca 1600,- ;)

 

 

Og skal du endelig gå for angel-eyes så hadde jeg heller gått for denne typen :rolleye:

 

takk.. de angel eyes'a der var jo riktig pene.. i hvertfall siden det er sort bakgrunn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du her spør om vår mening så skal jeg komme med min: angeleyes har overhode INGEN ting på en VAG å gjøre! Har enda tilgode å se en bil det ser pent ut på.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk.. de angel eyes'a der var jo riktig pene.. i hvertfall siden det er sort bakgrunn..

 

Den typen du har sett på finnes også med sort bakgrunn, men jeg likte ikke at de har flyttet blinklyset i en egen runding :o Men hver sin smak ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ojoj, mye som ser pent ut her ja.. Men er det noen som har bilde av en golf V med angeleyes? Som Kjetil sier, jeg har ikke sett noen som ser pene ut enda selv.. Går mest sansynlig for vanlig lykter med sort bakgrunn.. i og med jeg har sort bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du her spør om vår mening så skal jeg komme med min: angeleyes har overhode INGEN ting på en VAG å gjøre! Har enda tilgode å se en bil det ser pent ut på.... ;)

 

Second that! Angel Eyes er blasfemi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det 1EL 009 476-021 Fra hellanor på meg tror jeg;)

*vekke liv i en høgg gammel tråd* ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var de bestilt, håper de funker til H7 som det står, for jeg har ikke xenon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg 20 hvite dioder , borr hull i en linje nede på lykten og sett inn diodene. Koble en motstand i serie og vips så har du r8 look lykter :) Merkelig at ikke noen har begynt å utføre denne "modden" enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg 20 hvite dioder , borr hull i en linje nede på lykten og sett inn diodene. Koble en motstand i serie og vips så har du r8 look lykter :) Merkelig at ikke noen har begynt å utføre denne "modden" enda.

 

er redd for å knuse den... men det skal jeg prøve på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var lyktene i hus, de var sinnsykt mye penere enn mine originale... Får prøve å borre i de originale først, for å se om jeg klarer å gjøre dette uten å knuse noe :P Noen som har noe tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Hellanor selger disse lyktene med svart optikk,. husker jeg ikke feil koster de rundt 3000kr.

 

http://www.hellanor.no

 

 

Leveres også som originaldel da de er std på Golf GTI og Golf GT Sport! Sikkert omtrent samme pris som fra hellanor da det er samme lyktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess.. orginal xenon lykt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU bør ivertfall tenke deg en del om for å finne ut hvor de diodene må stå osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU bør ivertfall tenke deg en del om for å finne ut hvor de diodene må stå osv...

 

ja.. Jeg tenke, hmm.. Da går jeg på en stor smell tror jeg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.