#1 Skrevet Februar 20, 2007 1. Er det noen i norge som selger disse lyktene? (de med sort bakgrunn) 2. Angeleyes på sort Golf V GT... blir det noe pent? EDIT: Har noen tips til lykter? Kom gjerne med bilder og url til hvor disse kan kjøpes! Er på jakt etter sort bakgrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 Ja Hellanor selger disse lyktene med svart optikk,. husker jeg ikke feil koster de rundt 3000kr. http://www.hellanor.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2007 Takker.. mulig jeg er blind.. men finner ikke noe på websiden dems.. Jeg får ringe dem istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2007 Ellers finner du dem her til 132 €, med frakt og mva blir det vel ca 1600,- Og skal du endelig gå for angel-eyes så hadde jeg heller gått for denne typen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2007 Ellers finner du dem her til 132 €, med frakt og mva blir det vel ca 1600,- Og skal du endelig gå for angel-eyes så hadde jeg heller gått for denne typen takk.. de angel eyes'a der var jo riktig pene.. i hvertfall siden det er sort bakgrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2007 Siden du her spør om vår mening så skal jeg komme med min: angeleyes har overhode INGEN ting på en VAG å gjøre! Har enda tilgode å se en bil det ser pent ut på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2007 takk.. de angel eyes'a der var jo riktig pene.. i hvertfall siden det er sort bakgrunn.. Den typen du har sett på finnes også med sort bakgrunn, men jeg likte ikke at de har flyttet blinklyset i en egen runding Men hver sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2007 ojoj, mye som ser pent ut her ja.. Men er det noen som har bilde av en golf V med angeleyes? Som Kjetil sier, jeg har ikke sett noen som ser pene ut enda selv.. Går mest sansynlig for vanlig lykter med sort bakgrunn.. i og med jeg har sort bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2007 Siden du her spør om vår mening så skal jeg komme med min: angeleyes har overhode INGEN ting på en VAG å gjøre! Har enda tilgode å se en bil det ser pent ut på.... Second that! Angel Eyes er blasfemi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2007 Da blir det 1EL 009 476-021 Fra hellanor på meg tror jeg;) *vekke liv i en høgg gammel tråd* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2007 Da var de bestilt, håper de funker til H7 som det står, for jeg har ikke xenon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2007 Kjøp deg 20 hvite dioder , borr hull i en linje nede på lykten og sett inn diodene. Koble en motstand i serie og vips så har du r8 look lykter Merkelig at ikke noen har begynt å utføre denne "modden" enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2007 Her er det mye orginalt snop http://oempl.us/index.php?cPath=23_28&osCsid=9f7a265701e9a7c64565e71067493d8b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2007 Her er det mye orginalt snop http://oempl.us/index.php?cPath=23_28&osCsid=9f7a265701e9a7c64565e71067493d8b gir ikke mer enn 2500kr for lyktene, så kjøper de likegodt i norge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2007 Kjøp deg 20 hvite dioder , borr hull i en linje nede på lykten og sett inn diodene. Koble en motstand i serie og vips så har du r8 look lykter Merkelig at ikke noen har begynt å utføre denne "modden" enda. er redd for å knuse den... men det skal jeg prøve på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 28, 2007 Da var lyktene i hus, de var sinnsykt mye penere enn mine originale... Får prøve å borre i de originale først, for å se om jeg klarer å gjøre dette uten å knuse noe Noen som har noe tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 28, 2007 Ja Hellanor selger disse lyktene med svart optikk,. husker jeg ikke feil koster de rundt 3000kr. http://www.hellanor.no Leveres også som originaldel da de er std på Golf GTI og Golf GT Sport! Sikkert omtrent samme pris som fra hellanor da det er samme lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2007 Jess.. orginal xenon lykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2007 DU bør ivertfall tenke deg en del om for å finne ut hvor de diodene må stå osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 29, 2007 DU bør ivertfall tenke deg en del om for å finne ut hvor de diodene må stå osv... ja.. Jeg tenke, hmm.. Da går jeg på en stor smell tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...