Anbefalte innlegg

Åpnet ny dekkbutikk på Skolmar jo, noen som har vært der og kikka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bli bra sted å ha butikken det. Reiser jo folk fra sør og vestlandet helt til sharif i Oslo bare for å få seg no dekk og felger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge artikkelen i sandefjords blad så er dette en slags underavdeling av sharif. De skal selge det samme som sharif til samme priser!

Bra at vi får litt mere konkurranse her i byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppfinnsomhet på navn, når vi alt har E18 motorsenter? : klø :

Oops.. Ja, leste artikkelen nå, og klart det er greit å kopiere en lokal 'kjempe'!

Får ta en tur, ja.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bortom en liten tur med noen paller mens jeg var på jobb bare. Er en kamerat av en kamerat som har åpna :) Sharif var også der. Ligger vel litt konkuranse mellom e18dekksenter og motorsenter. Er ikke så veldig fan av sharif at det gjør noe, men de påstår de skal kunne konkurere mot alle dekkpriser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal hvertfall bli utrolig digg å slippe å kjøre 2,5 time pluss stå 10 timer i kø for å få seg nye sommerhjul! Har riktignok pleid å dra på IKEA å spise kjøttbullar mens jeg har venta på hjula mine hos Sharif uansett, men er jo bedre å ligge hjemme å sove :D

Selger forresten Sharif og gutta noe annet enn lavprofildekk? Skulle muligens hatt noen 265/70-15 til sommern.

Dekksenter1 her oppe er jo veldig billige, men de var ikke verdens raskeste karer akkurat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forenklet samtale:

Ring-ring- ring.. Noen tar telefonen. (Allerede en forbedring!!)

Jeg:Skal ha noen vinterhjul, piggfri.

Andre enden: Et øyeblikk. Ring ring..

Andre enden: Hallo?

Jeg gjentar.

Andre enden: Det må jeg sjekke med Oslo, ringer deg opp igjen!

Og det gjorde han også!!! Utrolig. Tror ikke de har fått opplæring hos sjeriffen disse her, de er jo faktisk serviceinnstilt.

Tror de i hvertfall skaffer det meste? Uansett kan du nok bruke de som brekkstang mot E18 motorsenter. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forenklet samtale:

Ring-ring- ring.. Noen tar telefonen. (Allerede en forbedring!!)

Jeg:Skal ha noen vinterhjul, piggfri.

Andre enden: Et øyeblikk. Ring ring..

Andre enden: Hallo?

Jeg gjentar.

Andre enden: Det må jeg sjekke med Oslo, ringer deg opp igjen!

Og det gjorde han også!!! Utrolig. Tror ikke de har fått opplæring hos sjeriffen disse her, de er jo faktisk serviceinnstilt.

Tror de i hvertfall skaffer det meste? Uansett kan du nok bruke de som brekkstang mot E18 motorsenter. :P

Hyggelige folk. Det er tønsberg gutter. Har ikke allverden å gjøre nå, så det er sikkert et bra tidspunkt for å sjekke litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.