#1 Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har en -92 mod audi 100 2.8 som jeg må skifte innstrument panelet i. Jeg har ikke med annalog klokke,batteri måler og oljetrykks måler. Så jeg tenkte å kjøpe et panel som har det. Kan dette monteres rett inn? Eller hva må gjøres for å få alt til å virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 Dette er så godt som plug'n'play! Først og fremst bør du finne et instrumentpanel som opprinnelig kommer fra en bil med V6-motoren, ellers vil turtelleren bli litt mystisk. Den analoge klokka kommer til å fungere helt fint, men når det gjelder oljetrykk og oljetemp er det litt værre. Der må det monteres følere osv... Om du har kjørecomputer og autocheck kan det være kjekt å finne et panel som har disse, men de fleste 2,8ene har vel kanskje det. Voltmeter får du vel ikke i disse? Det var mer et fenomen i Typ 44, 88b modellene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...