Audi-bilder fra alpin-vm i åre

Anbefalte innlegg

Audi er som dere sikkert har sett tungt inne og sponser alpin verdenscup og vm. Har vært i åre og jobba under vm nå, og har noen bilder fra mobilen

Begynner med det feteste først, de hadde en R8 på utstilling :tilber:

12022007208_small.jpg

12022007209_small.jpg

12022007210_small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meldte jeg meg på Audi Quattro Test drive, der vi kjørte Q7 ut til en nedlagt flyplass der det var bremsetest/elgtest og ei slalombane mellom røde koner. Ikke det mest spennende å kjøre på, men når det er gratis kan man jo ikke klage. Vel framme på bana kunne vi velge mellom A4 avant 2.0T med manuell kasse eller TT 2.0T med DSG

12022007213_small.jpg

12022007214_small.jpg

12022007215_small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt instruksjon og et bilde av bana. Har dessverre ikke fler da jeg ble mer ivrig på å kjøre enn å fotografere :)

12022007216_small.jpg

12022007217_small.jpg

12022007218_small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg likte nye TTen. Føltes lett i fronten, med et nøytralt/lite understyrt oppsett, og med esp utkobla var den lett å legge brei. Syntes den minte meg mer om min cq med sperra midtdiff en A4en med torsendiff. Dette var første gangen jeg testa haldex-quattro, og jeg må si jeg ble positivt overraska.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To bilder til slutt; Bode Miller kjørte en helt ok bil, en RS4 avant er vel minimumskravet for en amerikaner. Også løypeskiltene var hardt sponsa...

10022007204_small.jpg

16022007232_small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tråd med fete bilder... Liker R8 altså.. Blir konge å se den på veien første gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅ biler ja :tilber: R8 er helt konge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skiltet var genialt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra bilder.... R8: sikle :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.