#1 Skrevet Februar 20, 2007 Nå er det ikke så lenge til sommer og sol:) Da må jo også bilen være klar med felger.. Har dere noen tips? Vil jo helst ha noe med kant da. Er denne bilen: Felgene som står på er forøvrig til salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2007 Jeg hadde no tatt på brock b1.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2007 Er ikke det litt "for vanlig" da? Hadde tenkt noe mer moderne kansje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 Er ikke det litt "for vanlig" da? Hadde tenkt noe mer moderne kansje.. 4 bolt eller 5 bolt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2007 Litt info om de som sitter der nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 4 bolt eller 5 bolt? det er 4 x108 på cab. Orig. ET på 37. Var vel 195/60/15 som er ugangspunkt på disse. Og vanlig er 225/45/17 eller 225/40/18 dekk dim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2007 Keskin KT 1 er flotte felger på cab'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2007 Ikke spesielt enkelt å finne felger med denne boltsirkelen og "bred" kant. men her har du ivertfall 2 forslag.. Forresten, noen som vet om forhandlere i norge som selger disse RH zw1 cup felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 Dem RH hjula var TØFFE!! Hjula som sitter på er Wolfrace Voodoo. 16" Usikker på bredde. Det sitter nesten nye piggfrie dekker på dem, men selges helst uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2007 Jeg hadde no tatt på brock b1.. Jeg har forresten ett sett med Brock B1 felger liggende, men det er 16" da og lite kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2007 noe spesielt innpress man må ha for å få på 7,5*18? tenkte på å sette på Koya GTR4 på caben i denne størrelsen.. noen som vet om det går bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2007 Tror ikke 7,5" er noe problem å få på. Jeg hadde ett sett 8x18" som har sittet på cab`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2007 8 går lett ja:) jeg som har gamle felga dine magnus,8x18 var ikke noe problem i det hele tatt på en coupe med 40 senk. ET var vell 38 på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2007 Åja, det er deg ja..hehe. Fått ordnet felgene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...