Anbefalte innlegg

Hvor kan man finne tak i framskjermer til s4 c4? Har leita litt rundt hos høggerne her, men dem har kun til audi 100.. Stemmer det at s4 har bredere skjermer? Jeg er usikker! Noen som veit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp S4 har bredere fram-skjermer og støtfanger enn vanlige Audi 100..

 

Jeg ville hørt med Norsk Bildelsenter, de kan muligens ha noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka nettopp nettbutikken dems, og fant ingenting. Hvordan er det med skjermer fra s6? Er dem helt annerledes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye som ikke står på nettet, både hos NBS og andre steder. I slike tilfeller når man leter etter spesielle ting, spesielt brukte deler, er en e-post eller en telefon mye enklere :)

 

S6 har ikke like skjermer nei, det er annen vinkel på blinklysa foran på A6/S6 enn på 100en.. 99% sikkert, da dette er noe jeg har hørt, og ikke konstatert med egne øyne. Men mener på at A6/S6 blinklysa skråer mer bakover på skjermen enn det 100/S4-lysa gjør.. Det går kanskje an å bruke S4 blinklys på S6 skjermer, men da vil du isåfall få en glipe i bakkant av blinklyset.

 

Men får du tak i S6 skjermer går det alltids bra å kjøpe nye blinklys da : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en telefon til nbs i morgen da. Takk for svar, Peder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilomsetningen i Arendal har, vet ikke om de er solgt da, tlf 37059180..

 

(S6 skjermer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.