#1 Skrevet Februar 20, 2007 Har en golf 1 som har funka som et skudd, men nå har den begynt å fuske litt. Påfyllingsrøret er nytt og tanken ble renset i høst så er ikke det.. Det skjer ikke med "normal" hastighet, men skjer når jeg kjører i 80-110km/t. Bilen stopper da opp og må vente i 3-5min så fungerer den fint igjen.. slik holder den på når jeg kommer i lange oppoverbakker.. Noen som vet hva det kan være? Er ganske stressende å kjøre slik når jeg er på e-18 med masse vogntog o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 ttt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 Det er nok bensinpumpen i tanken som er def.Er denne def.får ikke hovedpumpen nok =for laft bensintrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 er det pumpe i tanken på golf 1? trodde det kun var den som satt på motorblokka jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2007 Hva slags motor har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 1.5l har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2007 er det pumpe i tanken på golf 1? trodde det kun var den som satt på motorblokka jeg.. Det har du rett i. Bilene med forgassermotor har bare den mekaniske pumpa på motorblokka. Ting kan tyde på at denne ikke er helt i form lenger (denne er så latterlig billig å kjøpe ny, at det etter mitt syn bare er å kjøpe ei og prøve. Koster rundt en 200-lapp på Tema). Eventuelt kan det være trykkakkumulatoren (den svarte sylinderformede saken som er festa med to av skruene til ventilkåpa) som er full av skitt og møkk (ettersom du også har hatt den berømmelige påfyllingsrørproblematikken før på bilen). Da vil også pumpa slite med å levere nok under belastning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...