Anbefalte innlegg

ja etter en hektisk dag og etter et par dager med biljakt såsitter jeg da endelig med en oppbrukt sliten golf 2 gti he he

 

Her skal dere få dagens storry.

dro til lillehamer og så på en golf 1 gti 83 model, var jo self bløff, så det var en ombygd 82 model 15 golf c alle delene kom fra en gti da, oki tenkte jeg kan jo tan med meg jeg, men komm ikke så langt før jeg snudde og leverte bilen igjend def cluch osv osv osv leverte bilen og fikk penga igjend, ikke noe problem det med selger.

 

dro hjem igjend og og ringte på en golf 2 gti 86 model som skulle være trimmet litt senk og litt mere snaks, skulle ha ti for bilen da, dro ditt pruta ned bilen en del på veien. kom til våler i solør, var mørkt og bilen var møkete.

fant en del rust, bø figuren 6500kr for bilen og fikk den for det,

 

siden det var mørkt og kaldt så gadd jeg ikke og se så nøye over bilen fant rusta unner liksom, men overså da en totalt opprusta bakluke he he pluss en del rust på stolpene sidna bakluka he he, jeg burde aldri dra og kjøpe bil på egenhånd. ja og de stygge lyktene som satt pån da uff uff fikk gudsje lov med de orginale-

 

så hvis jeg skal kjøpe bil en gang til så sender ejg noen andre en meg selv, flink til og hjelpe andre men en dust når jeg kjøper selv.

 

men skal være sagdt at motoren er bremset til

motor kw 95.9 dette ved 5410o/min

og ca 184.1nm ved 4770

 

bremset hos naff i 96 så jeg veit ikke jeg he he

1384565-bilde1-dec03933.jpg

1384565-bilde2-dec03931.jpg

1384565-bilde3-dec03930.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at du skal sette på orginallykter! Sånt der skulle ikke vært lagd engang:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

baklampene blir til salgs gi bud :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg gir deg en hundrings, kjører du over lampene da? :) mwhaha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg gir deg en hundrings, kjører du over lampene da? :) mwhaha

 

det er helt o orden veit du Dan eller skal vi ta hagle som vi prata om he he:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har jo 2 da :) så hvorfor ikke ta en av hver? hagle først, så kjøre over!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit det. dette fikser vi. men du får ta bilder da he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra du har tatt til fornuft og kjøpt deg en 2'er golf Tor Olav :P men, har et sett med treer lexus lykter dere gladelig skal få drepe i samme slengen. og det må dokumenteres. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra du har tatt til fornuft og kjøpt deg en 2'er golf Tor Olav :P men, har et sett med treer lexus lykter dere gladelig skal få drepe i samme slengen. og det må dokumenteres. ;)

 

 

det kan vi fikse Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får si i fra vist du trenger no deler! har alt av deler dobbelt opp:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott du skaffet deg en to dørs. Min favoritt. Ser for meg denne i old school look med de kjente BBS felgene og happich vinduer. Si ifra hvis du skal ha happich, så kan jeg avse ett sett for en god pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott du skaffet deg en to dørs. Min favoritt. Ser for meg denne i old school look med de kjente BBS felgene og happich vinduer. Si ifra hvis du skal ha happich, så kan jeg avse ett sett for en god pris.

 

 

 

hvis meg bilder av happich vinder, ikke helt sikker på hva dette er rødme.

blir så orginal som mulig bare senk og felger ja, har lyst på 15" porshje cupp felger trur jeg eller noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_2842.jpg

 

sorry sånn blir den ikke, blir ikke 90 dører, og ikke noe uorginalt på bakluka, bilen skal være så lik orginal utvendig som mulig, men skal senkes og felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du ba om bilder av rutene da :P de er jo vist her. . hehe. vippesideruter bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rødme he he, ja kunne jo vært tøft men er jo ikke orginalt på bilen da men men vi får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

happich er bare nice uansett. har selv et sett som skal på bilen nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var denne solgt i gjend: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.