#1 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har en S4 4.2 94 modell, eneste jeg savner er automatgir, blasfemi vil sikkert de fleste si, men......... Er det i det hele tatt mulig og sånn ca hvor mye ville det koste? Har ingen planer om å gjøre det, men bare vært moro å vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 Det må da være mulig! Da må du bytte motorstyring og girkasse, få på et vanlig svinghjul og clutch, kanskje du må ha ny diff med annen utveksling og. Vil tippe det koster en god del og tar masse tid. Det du oppnår er en tregere bil, med irriterende høye turtall etter at man har gitt på litt, osv. Bare tull!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 sikkert none her som vil bytte med deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 sikkert none her som vil bytte med deg.. Det var det første jeg tenkte på også. Har ett autosøk inne på Finn.no og de S4'ene som har vært interessante har hatt automat....dvs ikke interessant: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2007 Bytter gjerne med deg jeg. Hvis det går og ting passer overens da. Jeg har jo automat så da skal jeg jo i teorien ha alt som trengs for å konvertere din og motsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 Det må da være mulig! Da må du bytte motorstyring og girkasse, få på et vanlig svinghjul og clutch, kanskje du må ha ny diff med annen utveksling og.Vil tippe det koster en god del og tar masse tid. Det du oppnår er en tregere bil, med irriterende høye turtall etter at man har gitt på litt, osv. Bare tull!!! vanlig svinghjul og clutch? han skal da bygge om TIL automat.. får på svingskive bare da.. trenger neppe no clutch her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...