sol "panel", mørke ruter på 1-2-3

Anbefalte innlegg

Vil det ikke bli litt problematisk ved heving og senking av vindu på døra, samt at effekten av å åpne vinduet til en viss grad forsvinner...:P den blir vel ikke med vinduet opp og ned...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle tro at det ikke blir så enkelt å åpne vinduet nei....

 

Men har ikke alle klima... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelper ikke med klima om du skal betale i bomstasjon eller plystre på ho dama langs veien :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så mange som vil spørre om hva den pålimte plastgreia er som går tvers over vindus stolpen..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og hvis du åpner vinduet i fart blir den nok trykt inn og noen får den i øyet.

Kunne vært bra til utstilling om du ville ha sooorte ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her blir vel sett i alle de jalla bmwene rundt omkring tipper jeg:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er slettes ikke jalla, det er en knallbra løsning som er vanvittig enkel og grei, og ikke minst billig. :) Har sett det i aksjon, og det er umulig å se at rutene ikke er profftonet med mindre man ser på baksiden.. Dersom noen vet av noen norske forhandlere med andre farger enn gul som selger dette, let me know :D Den er ikke pålimt heller, det er ei pleksiplate som bare er bare klemt mellom vindet og ramma til døra. Lett å fjerne er det også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle hatt sånn til alle rutene (til og med frontruta) på en einser, hadde vært morsomt å hatt på en "show" bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så mange som vil spørre om hva den pålimte plastgreia er som går tvers over vindus stolpen..:P

 

Den plastgreia er ca. halvannen cm. Og den går langsmed vindusramma..

 

 

Har dette på bilen min (bakruta og de bakerste siderutene) og det funker knall! Du ser ikke at det ikke er proffsota (som nevnt av en annen lenger opp) og det er billig. Nå har ikke jeg kjøpt mine plater selv, men de koster ca. 1000,-

 

Tror ikke det er mange firmaer som soter bakruta og siderutene for en tusing :)

 

 

solarplexus.se har ferdigkappa plater til ALT av biler tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte slike på tillbilen.se og det fungerer faktisk greit. Var ikke like enkelt å sette på som på den filmen, men var helt ok. Når du får de på ser det meget bra ut. Kan ikke brukes på manøvrerbare vinduer. Selv har jeg en Golf IV 2-dørs. Kjøpte bare til siderutene bak og bakruta : rock :

Selv bestilte jeg til en adresse i sverige og fikk det på oppkrav der, men de sa at de sender til Norge også men da må du forskuddsbetale. De har til alt av biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser ikke at det ikke er proffsota (som nevnt av en annen lenger opp) og det er billig. Nå har ikke jeg kjøpt mine plater selv, men de koster ca. 1000,-

 

Tror ikke det er mange firmaer som soter bakruta og siderutene for en tusing :)

QUOTE]

 

Jeg skjønner at man kan la seg friste pga pris - det er mye lønna skal strekke til:) personlig så syns jeg dette blir litt "juks" og ville selv heller ha spart et par måneder ekstra for å få de proffsota. Syns det blir litt som hjulkapsler, funker sånn passe ok for å pynte på stålfelgen, men det bli jo aldri en lettm.felg..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som skal ha barn i baksetet er jo "rull ned vinduet" funksjonen uansett slått av... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote name=Dag Ulven;689864

Jeg skjønner at man kan la seg friste pga pris - det er mye lønna skal strekke til:) personlig så syns jeg dette blir litt "juks" og ville selv heller ha spart et par måneder ekstra for å få de proffsota. Syns det blir litt som hjulkapsler' date=' funker sånn passe ok for å pynte på stålfelgen, men det bli jo aldri en lettm.felg..:o[/quote]

 

jeg tenker kun til utstilling, hvor fet er det ikke med en strøken bil med køl svarte ruter rundt om ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner at man kan la seg friste pga pris - det er mye lønna skal strekke til:) personlig så syns jeg dette blir litt "juks" og ville selv heller ha spart et par måneder ekstra for å få de proffsota. Syns det blir litt som hjulkapsler, funker sånn passe ok for å pynte på stålfelgen, men det bli jo aldri en lettm.felg..:o

 

Forskjellen her er at du ikke ser forskjell:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, greit det - felg eksemplet var kanskje ikke det beste, men det eneste jeg kom på i farten...:P , men poenget er at det ikke er fullverdig "bruksverdi" på det, samt at jeg selv er pirkete med bilen min og ønsker the real thing:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forhold til proff soting er jo dette billig, men vis man soter selv er vel det billigere? Syns det så litt jall ut også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si at dette er like bra som proffsoting. Faktisk bedre.

  • Du kan ta de av og på
  • Billig
  • Ser like bra ut som vanlig soting
  • Enkelt å montere

Man kan IKKE se at det ikke er proffsoting så det er sagt. Ser meget bra ut.

 

Det som er kjipt er at det ikke er noe særlig å bruke å manøvrerbare vinduer hvis disse skal brukes. Men for meg som har 2 dørs er det ypperlig til bakrutene.

 

 

Hilsen en som har det selv og er fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns faktisk det så ut som en god idé! Kan pelle det av når man vil, og får man ei ripe er det enkelt bare å bytte. I tillegg koster det ikke allverden :)

 

Må nesten se det 'live' :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.