#1 Skrevet Februar 21, 2007 Skulle gjerne sjekket for feilkoder, og evt slettet gamle koder osv, samt testet LMM o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 http://www.sbttuning.no/ Også muligheter for å hjelpe folk på kvleden, slik jeg har forstått det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 Men austrheim er rimelig langt vekke herfra... Hadde vært greit å bare kunne få hjelp av noen i området her. Tar vel ikke mer enn et kvarter totalt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 Han er nok stort sett i byn, eller omegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 Han er daglig i Bergen, vet han er der nå bare å ringe han så kan han nok komme heldt hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2007 Jeg har vag com for Audi A4. Ring 901 44554. Bor i Fana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2007 Har fått hjelp av Ingve Storebø fra Sbttuning. Super kar!! Han slettet alle feilkodene, og var med meg på en kjøretur for å se om koder dukket opp. Ofte når jeg ga på fullt dukket det opp feilkode om for kraftig signal fra LMM, altså at det kom for mye luft inn iforhold til hva chippen tillater. Og dermed kutter motoren. Skal få sett mer på det til uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 Jeg fikk også hjelp av Ingve:) En SUPER kar;).... Meget behjelpelig.. Takk Ingve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...