#1 Skrevet Februar 21, 2007 Søs har en 98 modell golf 4 som viskeren ikke stopper på. Hun må kjøre på intervall for ikke å slite ut frontruta. Hva er det som må skiftes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 Søs har en 98 modell golf 4 som viskeren ikke stopper på. Hun må kjøre på intervall for ikke å slite ut frontruta. Hva er det som må skiftes? sannsynligvis må relé'et skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 Hadde samme problemet på en mazda 929 87 mod. Da var det batteriet som var ferdig... men ikke så ferdig at ikke bilen startet... rart.. men slik var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 Merkelig med mazdaen. Det er riktignok dårlig batteri, men... Heller mer til rele teorien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2007 Hadde akkurat samme problem på min 98 Polo, og da var det bryteren som var gåen. Måtte bytte hele hendelen på rattet. Kostet ikke så mye mener jeg å huske, men er litt prosjekt å få byttet dersom du ikke kan det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 Hadde samme problemet på min Golf 4, var releet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...