Hvor skaffe eksosanlegg til Golf 3 billig?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette billig? Må bytte det pga EU-kontrollen.

Er dette vanskelig å gjøre selv, eller bør det settes bort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei: vinke :

biltema er billig på eksosanlegg.. lett å skifte sjøl,gjort på max 1time: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei: vinke :

biltema er billig på eksosanlegg.. lett å skifte sjøl,gjort på max 1time: rock :

Hvordan gjør jeg det? Hvordan får jeg det tett?

Har ikke tilgang på bukker, grav eller lignende. Er det noe problem for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjør jeg det? Hvordan får jeg det tett?

Har ikke tilgang på bukker, grav eller lignende. Er det noe problem for det?

Badumpidump....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å bruke jekk / bukker, så er det i orden, gjorde samme jobben på min i går!

var litt knot da jeg måtte kappe av halve anlegget! men ut i fra det så er jobben relativt enkel!

bare å kjøre på! kjøp nytt anlegg, kjøp eksospasta og klemmer og start! går fort når du først er i gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å bruke jekk / bukker, så er det i orden, gjorde samme jobben på min i går!

var litt knot da jeg måtte kappe av halve anlegget! men ut i fra det så er jobben relativt enkel!

bare å kjøre på! kjøp nytt anlegg, kjøp eksospasta og klemmer og start! går fort når du først er i gang

Takk for svar!

RIngte veng nå og de skulle kun ha ca. 1400 kroner for det. Stnes det var billig, men da må jeg jo også montere det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selve monteringa er en kurrant sak! bare husk og kjøp opphengsgummi til anlegget!. greit og bytte disse til nye!

det er desverre demonteringa av det gamle som er det som tar tid! .. nye eksosrør er enkle og sette sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selve monteringa er en kurrant sak! bare husk og kjøp opphengsgummi til anlegget!. greit og bytte disse til nye!

det er desverre demonteringa av det gamle som er det som tar tid! .. nye eksosrør er enkle og sette sammen!

Det jeg er usikker på er hvordan jeg skal klare å få det tett? Er det kun bruk av eksospasta som gjelder her?

Har også kun to ramper som man kjører opp på. Hvis jeg kjører opp med bakhjulene, er det greit nok da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg er usikker på er hvordan jeg skal klare å få det tett? Er det kun bruk av eksospasta som gjelder her?

Har også kun to ramper som man kjører opp på. Hvis jeg kjører opp med bakhjulene, er det greit nok da?

Eksospasta og klemmer så blir det tett.

Går helt fint å rygge bilen opp på rampe. kommer fint til da.

Bare pass på at framskjermen ikke kommer helt nedi bakken og knekker :)

PS: kjøp nye klemmer og sett på. Jeg måtte kappe mine gamle pga rust og dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ved demontering av gammel eksos så er det bare vinkelsliper som er effektiv. kutt all rusta gammel dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tilbud om et Walker-anlegg med montering ftil 2000 kroner. Det er vel ikke ille?

Men er anlegget bra? Eller burde jeg gå for effektanlegg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thorshov, selger simons effektanlegg fra kat.. jeg betalte 2800kr fra kat, det var med vacn rabattene jeg fikk. 3 dagers leveringstid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Mellomrør fra cat, strakt rør. ca. 300kr på Veng.

-Rør som erstatter midtre lydemper over bakaksling, 550kr inkl. frakt på Autospar.no

-Valgfri bakpotte, selv har jeg DTM som kosta 1300kr ferdig tilpasset Golf 3.

-3 Slangeklemmer, og alt i boks:) RÅÅÅÅÅ lyd ved gasspådrag, men diskret til vanlig bruk. Og go´lyd på tomgang;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Mellomrør fra cat, strakt rør. ca. 300kr på Veng.

-Rør som erstatter midtre lydemper over bakaksling, 550kr inkl. frakt på Autospar.no

-Valgfri bakpotte, selv har jeg DTM som kosta 1300kr ferdig tilpasset Golf 3.

-3 Slangeklemmer, og alt i boks:) RÅÅÅÅÅ lyd ved gasspådrag, men diskret til vanlig bruk. Og go´lyd på tomgang;)

Eneste sure er at han må bytte pga. av at han skal på eu kontroll, trur man sliter litt med det anlegget der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.