Valg av senkesett !Hjelp fort..

Anbefalte innlegg

Skal ha meg et komplett senkesett til min 85-86mod Audi 90.!!

Noen som har erfaringer med gode merker??

 

Skulle hatt nye bremser både foran og bak (skal nedi en turbo motor snart)

 

 

Please...Få et raskt svar...Hva med Borbet A eller C felger på 90 min??++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Ventura senkefjærer på min A80, og har ikke noen dårlig erfaring med disse.

Disse var kjøpt på Eiker Motorshop hvis jeg ikke husker feil. . .

Men det finnes sikkert mange andre gode merker også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte Jamex på min 80 Andreas. Mange som "slakter" det merket, men jeg syns det funket mere enn bra nok.

 

Dersom feks ikke 60/40 er nok for deg, kan du jo sjekke FK automotive hos vwcarconsult.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eibach har jeg god erfaring med fra en golf jeg hadde en gang i tida.. dette er skikkelig kvalitet!!

 

av bremser kan man jo anbefale ebc eller black diamond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R har vel 60/40, i hvertfall det som står på min. Trodde lenge det var 40/40, men så viste det seg at det var demperne som var 40 kortere enn standard, mens fjørene foran var ytterligere 20mm lavere. Vil anta pris på fjører til ca 2000 og 6000 for helt sett.

 

Hadde Borbet CB på min gt, og de synes jeg passa bra på bilen. Ser mye bedre ut med lavprofil (f. eks 195/50-15) enn med balongdekk på f.eks. C4. Disse var rimelige synes jeg, og til tross for et veldig hardt møte med en kantsten ble det ikke kast i hjula. Bare noen små skraper på kanten som knapt syntes, imponerende :tilber:

 

Kjørte mye rundt i molde for 1-2 år siden, så om du så en rød coupe gt med firkantede lykter der, så var det min.

 

lykke til med valget!

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høre med rodin ?

25% klubbrabatt på deres lister (grossist) for Koni og Lesjöfors fjærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R eller Eibach, utvilsomt. Du får det du betaler for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.