#1 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har akkurat fått satt inn igjen girkasse i bilen min etter et lite havari. Kjøpte lik 6 trinn som jeg hadde, men det viser seg at drivakslene foran ikke passer. Den "skåla" de blir skrudd fast i på girkassa er for liten til de drivakslene jeg har fra før. Riktig nok så er min i utgangspunktet en automat men ble bygd om av en eller annen eier for noen år siden. Er det automat akslene som sitter igjen? Noen som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 De "skålene" kan du skru løs fra den havarerte girkassa di. Case closed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 greit da blir det slik, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 Sitter med en umbracoskrue i midten av skåla, må vel sikkert tørke vekk litt mansjett fett for å se de. Ingen hårsmak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...