Anbefalte innlegg

Har en 2001 Passat 3GB sedan.

Senket 50\30 og skal ha 19x8.5 felger.

Dekkdimensjon skal visstnok være 235\35?

Går dette bra uten at det subber i hjulbuene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe disse felgene.. Noen meninger?

bilprodukter passat.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 3B med over 50senk kan det bli litt subbing avhengig av hvilke dekk som brukes.

En kamerat hadde 60 senk på sin, og så lenge han kjørte på Falken gikk det greit. Når han monterte Nankang ble det straks værre, ettersom disse er en del breiere en Falken.

Regner med at dette er likt både på 3B og 3BG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har samme felgene (men mørkere) med lik dimensjon på felg og dekk. Min er senka ca. 45 for tiden og det går greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har samme felgene (men mørkere) med lik dimensjon på felg og dekk. Min er senka ca. 45 for tiden og det går greit.

Vil du poste et større bilde av bilen din her? Så jeg får sett hvordan det ser ut på bilen?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med 8,5x20 et 26 foran og 29 bak, 235/30-20 på min 3B stv i sommer med coilovers senket ca 60-70 mm. det subbet innimellom foran men aldri bak. Bak er riktignok skjermene valset ca 1,5 cm.:rolleye: så det burde gå veldig bra med de felgene. Men du vil ikke ha en av årets modeller da? ikke en som er på vei ut??

DSC00040.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig ikke brydd meg så mye om hva som er årets og inn og ut av felger.. Bare de er fine så, kjøper da ikke nye felger hvert år alikevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2001 Passat 3GB sedan.

Senket 50\30 og skal ha 19x8.5 felger.

Dekkdimensjon skal visstnok være 235\35?

Går dette bra uten at det subber i hjulbuene?

Skal passe utmerket uten subbing ;)

Felgen leveres i både ET35 og ET45 i 8,5x19, men begge kan brukes, selv med bra senking.

ET35 er den som anbefales, da den fyller hjulbuen best.

Men hva slags dekkmerke skal du ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe utmerket uten subbing ;)

Felgen leveres i både ET35 og ET45 i 8,5x19, men begge kan brukes, selv med bra senking.

ET35 er den som anbefales, da den fyller hjulbuen best.

Men hva slags dekkmerke skal du ha?

Blir den godkjent med både et35 og et et45? Har ikke tenkt på dekkvalg enda. Noen anbefalinger?

Takk for hjelpa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir den godkjent med både et35 og et et45? Har ikke tenkt på dekkvalg enda. Noen anbefalinger?

Takk for hjelpa!

ET35 krever TUV på felgene, men det er jo en fordel å få med uansett om man velger 45, fordi da kan man "enkelt" få skrevet hjula inn i vognkortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa!

Fikk iallefall vite av leverandører at begge innpressene på denne felgen var TUV godkjente for denne bilen, så da bør det jo følge med papir på dette.

Kan sjekke i kveld når jeg skal i verkstedet å legge om noen OZ felger.

For jeg har et sett slike felger du har lyst på liggende..

Sjekk denne linken for dekkvalg som jeg anbefaler: Klikk her

Kan såklart skaffe de fleste merker, men her får du mest for penga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk iallefall vite av leverandører at begge innpressene på denne felgen var TUV godkjente for denne bilen, så da bør det jo følge med papir på dette.

Kan sjekke i kveld når jeg skal i verkstedet å legge om noen OZ felger.

For jeg har et sett slike felger du har lyst på liggende..

Sjekk denne linken for dekkvalg som jeg anbefaler: Klikk her

Kan såklart skaffe de fleste merker, men her får du mest for penga.

Fint om du gir meg en pris på disse felgene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok fant prisen i den andre tråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok fant prisen i den andre tråden :)

Tilbake fra verkstedet nå..

Lå ingen TUV papirer der. Men jeg ringer leverandøren på mandag for å høre om de kan fremskaffe slikt ved behov.

Felgpakka kan også leveres billigere med "budsjettdekk" hvis ønskelig, men tro meg at hvis du prøver Vredestein vil du være veldig fornøyd :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake fra verkstedet nå..

Lå ingen TUV papirer der. Men jeg ringer leverandøren på mandag for å høre om de kan fremskaffe slikt ved behov.

Felgpakka kan også leveres billigere med "budsjettdekk" hvis ønskelig, men tro meg at hvis du prøver Vredestein vil du være veldig fornøyd :D

Hvor dyrt bli evt frakt på slikt? Bor i sør jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor dyrt bli evt frakt på slikt? Bor i sør jeg..

PM sendt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du poste et større bilde av bilen din her? Så jeg får sett hvordan det ser ut på bilen?:)

Her er bilde:)

PA2015571.jpg

DSC00045.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde:)

HVilket størrelse er det på felgene dine per idag? Og det der er 50/30-senk? Det ser ut til å være senken jeg kommer til å gå for: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket merke er det på senkinga di? Både fjærer og dempere? Senker 35/40 på min 3B og den er lavere forran enn din, men høyere bak! : bh :

24022007005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVilket størrelse er det på felgene dine per idag? Og det der er 50/30-senk? Det ser ut til å være senken jeg kommer til å gå for: rock :

Dimensjonen på felgene er 8,5" X 19" med 235/35-19 Federal dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket merke er det på senkinga di? Både fjærer og dempere? Senker 35/40 på min 3B og den er lavere forran enn din, men høyere bak! : bh :

Eg har KW Variant 2. Bilen er ikkje finjustert så den er noko lågare bak enn framme. Den er ca. 45 bak og ein plass under 40 framme.

Men til sommaren skal den i bunn og finjusterast: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dimensjonen på felgene er 8,5" X 19" med 235/35-19 Federal dekk.

Hvilket innpress har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innpress har du?

Det husker eg desverre ikkje men eg kan sjekke det til helga i TUV papirene på felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.