#26 Skrevet Mars 8, 2007 Har et spørsmål til 3bg jeg også. Om man har justerbart, blir det noe forskjell i hvilke bredder som går? Tenker da på framme. Bak skal det vel bli likt uansett skulle jeg tenke meg. Og 8,5 framme og 9,5 bak skulle vel gå bra? Om det blir 18 eller 19 er jeg ikke sikker på enda... Og Christer: Skaffer du replica av AMG lik bildet under? Ta det gjerne på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 9, 2007 Henger meg på den.. Og hva koster det? Feita hjul. 8,5x18 f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2007 jeg var innom Dekkcompaniet Bærum idag, og spurte om felgene over her.. De skulle ha 1295 for 8,5x18 og 1450,- for 9,5x18 9,5 er ikke noe problem bak på passaten ble det sagt... med mindre du skal senke masse da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 9, 2007 Har et spørsmål til 3bg jeg også. Om man har justerbart, blir det noe forskjell i hvilke bredder som går? Tenker da på framme. Bak skal det vel bli likt uansett skulle jeg tenke meg. Og 8,5 framme og 9,5 bak skulle vel gå bra? Om det blir 18 eller 19 er jeg ikke sikker på enda... Det er like mye plass utover i skjermene med gewinde og orig.fjærer eller senkefjærer, men enkelte gewinde kan bygge mer slik at felger med høyt offset kan butte innover. Men dette skjer neppe før man vurdrer 9,5 toms felger med ET45... Ellers går 8,5 og 9,5x18 eller 19 bra på Passat, men ET bør være minimum 35 foran og 30 bak... 225 eller 235 dekk anbefaler da 255/35 18 eller 265/30 19 har lett for å subbe mye bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 5, 2007 heihei.dumt spørsmål men jeg har kjøpt meg en 2002 mod tdi.er det 3b 3bg eller hva heter den?passer mine 235x35x19 på den tror dere er 8x19 med et 45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 5, 2007 heihei.dumt spørsmål men jeg har kjøpt meg en 2002 mod tdi.er det 3b 3bg eller hva heter den?passer mine 235x35x19 på den tror dere er 8x19 med et 45 2002 modell er 3BG ja. Jepp 8x19 ET45 med 235/35 19 går fint på den, du kan t.o.m. vurdere 5-10mm spacere hvis du vil ha hjulene lengre ut, men sett det på og bedøm selv først du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 6, 2007 tusen takk for svar da prøver jeg og ser.da er det bare og vente på bilen.mye senk anbefaler du da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 6, 2007 tusen takk for svar da prøver jeg og ser.da er det bare og vente på bilen.mye senk anbefaler du da. 30-50mm et sted ser bra ut. Mer senk enn krever nye dempere og anbefales kun for de som vet hva de går til ang fare for subbing og bilens kjørbarhet mht dumper, bakkeklaring etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 7, 2007 kjøpte meg passat for en stund siden, og var seff overbevist om å senke, planla å kjøpe justerbart. men etter en stund så har jeg faktisk blitt litt i tvil. med higeline sportsunderstell så skremmer det meg stort hvor lite som skal til før jeg tar neddi midt under bilen..... har ikke sett maken før. har til og med kjørt golf 2, sånn gocart/asfaltslikker-type, og ikke en gang den var så lav midt under. men etter prøvemont av felgene så ser jeg at det mest sannsynlig blir senk, og da justerbart... men likevel.... ble overrasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 7, 2007 highline understell? Er det forskjell på firstline, comfortline og highline? mtp understell? nei.. ?? Reagerer på at min ikke er så høy som mange andre sin etter at de har hevet på 18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 7, 2007 highline understell? Er det forskjell på firstline, comfortline og highline? mtp understell? nei.. ?? Reagerer på at min ikke er så høy som mange andre sin etter at de har hevet på 18". Nei det skal være samme fjærer og dempere på fist-, comfort- og highline, men sportsunderstell (20mm senk vha andre fjærer fra fabrikk) var vel et tilleggsutstyr som bl.a inngikk i noen "pakker" sammen med oppgradering av hjul etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 8, 2007 ok. jeg skjønner. Jeg har nok ikke 20mm sportsunderstell. Men som sagt så reagerer jeg på forskjellen på f.eks passater seg i mellom når en har kastet på f.eks 18". Tenker da på luften i hjulbuen etc. Skal det variere så atlfor mye mellom like biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 8, 2007 Min er senket ca 100mm med KW justerbart, jeg har 8,5x20 Felger med 225\30-20 dekk, ET-35 subber ingenting, kun vis jeg svinger fullt over:) riktignok er bilen min veldig stiv, men funker perfekt Har tilogmed 5mm spacere bak å skal ha litt mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 9, 2007 Skal jeg være helt ærlig så stoler jeg ikke helt på antall mm folk sier de har senket bilene sine. Ser på noen tyske sider også.. Påstår de har senket 75/45, men de er høyere enn en annen som har senket 50/30 f.eks. Med angivelig samme merke på senkesettet. Dette er bare ett eksempel.. Det er helt tydelig at man må erfare selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 12, 2007 Bør jeg kjøpe et35 eller et45? Hvor mye kan bilen senkes uten at det vil subbe? Vurdere å kjøpe senkesett som senker rundt 40mm. Er det noen som har noen erfaringer rundt (budget)Kenda dekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...