#1 Skrevet Februar 21, 2007 nei og nei og nei: dum : Hva er denne personen har tenkt, ved og ha gjort dette: gråter : http://www.autoextrem.de/showthread,t-111300.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 Hehe,litt veeeeell mye ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 : grønn : Tror jeg må ta meg et glass vann jeg, føler jeg blir litt dårlig av og se på det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2007 Ikke så veldig fint.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2007 Vakkert....han har jo invistert i Bora angeleyes og greier.....hehe! Nei denne var nok litt drøy.......men kunne tenkt meg et par lag av den lakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2007 Såg nesten litt ut som ei merce ditta der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2007 Sikkert über om man bor i Romania eller noe, det så VELDIG "østeuropeisk" ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2007 Den der hadde vært fin på de sørlandske veier i disse dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 litt mye for min smak ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2007 Altfor mye ja! Som sagt så ligna lyktene på noe Bora-greier. Lakken var jo pen egentlig da. Har du bilder av bakenden på bilen? Hvis bakfangern er litt mindre overkill så kanskje den er pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2007 Altfor mye ja! Som sagt så ligna lyktene på noe Bora-greier. Lakken var jo pen egentlig da. Har du bilder av bakenden på bilen? Hvis bakfangern er litt mindre overkill så kanskje den er pen Det ligger en link til der bilen er under det nederste bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2007 var joh litt tøff bad look`en på den da utenom grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2007 men den frontleppe da, Kunne jo satt opp et rekkverk på den, og hatt en veranda jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 22, 2007 Det var veldig MYE fanger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2007 Det ligger en link til der bilen er under det nederste bilde:) Beklager. Det såg jeg først nå! Og bakenden var jo klin original untatt lys og eksos. Passet jo ikke overhodet sammen med frontfangern og sideskjørtene, bryter i linjene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 23, 2007 Jøsses.... Eneste jeg vet om som har fått en A4 til å ligne ganske mye på en Opel Calibra.... Eller har jeg drukket for mye øl nå??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 23, 2007 syntes fangeren var kleen og grom jeg:P grillen kunne de vel spart seg for men;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 23, 2007 syntes fangeren var kleen og grom jeg:P grillen kunne de vel spart seg for men;P clean? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...