Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153904

 

som dere ser så er det Max Power treff i Tromsø Lørdag 7. juli, skal vi markere oss på noen måte der ?

store bannere, mange biler osv ?

hadde vært kult å gjøre noe som ingen andre gjør, men som skaffer oss mange blikk og kanskje nye medlemmer ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dum ide, Var noen biler der i fjor og bannern var på plass. Forslag til hva vi kan finne på i år hadde vært greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt dumt med at dem sier at det skal være helt nytt opplegg i år, da veit man liksom ikke hva man regne med dem stiller med ! men en klassiker er jo å satse på sol og sommer å grille koteletter og pølse, da får man i allefall oppmerksomhet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar over treffet.. Noe annet er uaktuelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grillparty i VACN teltet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner det så har vi teltet vårt. Det det blir kanonbra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer vi å få kjøpt noen über billige grill forkler som vi kan trykke logo på ?

hvordan telt er det snakk om ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen nå frister det å stikke til tromsø ass :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer vi å få kjøpt noen über billige grill forkler som vi kan trykke logo på ?

hvordan telt er det snakk om ?

 

Klart det :) god ide.

søk etter bilder fra arctic street meet 2006, så ser du telet vårt :) Det med lupoen i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ikke noen ting ! men shit the same :P

hadde vært kult om vi kunne dannet et gjeng som fikk annsvar for å stelle i stand noe der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lupoen inni teltet= klar grill, bare kappe taket det:)

 

Oj Martin nå gikk det forlangt:p

 

God ide Roar og Tom, vi stiller sikkert noen herfra...

 

Har en plan om ny utstillingsbil også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde vært kult å vært skikkelig forberedt på alt, dårlig vær, bra vær, mye folk, lite folk osv osv

 

men viktigst av alt vise oss frem på en bra måte !

 

kan si jeg bare har hørt sånn difust om VA-club'en før jeg blei medlem der, riktig nok har jeg ikke vært på siste arctic street meet eller siste max power treffet !

 

men hva hadde vært bedre enn at media er der for å skrive om MAX POWER så blir vi tildelt f.eks. 1 av 2 avis sider ? det hadde jo vært kjempe bra, for å vise av vi ikke er en gjeng med rånere !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet har vært her 2 gang før uten nevneverdig mediadekning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan jo vi prøve å få media dekning der ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje likegreit bare ta Sommertreff Nord `07, dærborte i år??

 

Var ikke dette Maxpower treffet fullt av lettkledde damer i fjor?, det blir i grunnen litt vel harry for min del, de skal være i senga ikke gående rundt å se dumme ut: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje likegreit bare ta Sommertreff Nord `07, dærborte i år??

 

Var ikke dette Maxpower treffet fullt av lettkledde damer i fjor?, det blir i grunnen litt vel harry for min del, de skal være i senga ikke gående rundt å se dumme ut: haha :

 

Nja, fullt av lettkledde damer va det vel ikke... Det va jo 6 grader og vind.. Men Max Power hadde med sæ ei røy som va å trippa rundt der : haha :

 

finner ikke noen ting ! men shit the same :P

hadde vært kult om vi kunne dannet et gjeng som fikk annsvar for å stelle i stand noe der :)

 

Her e et bilde av teltet på Arctic Streetmeet 06 på Bardufoss.. Vi hadde Lupoen til grill da også! : rock :

gutta.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

teltet var jo fornuftig det, men den banneren burde man hatt en annen plass enn inni teltet ! kanskje på taket så folk ikke trenger å komme inni teltet for å se det :P

 

men da kan vi se om vi ikke klarer å mekke en vwaudi-club grill :D

noen som har et olje fat som er tomt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljefat skaffer man. Har du sveis Tom?

Banneren hang fint inni teltet den. var veldig synlig fra hele området slik jeg husket det. På maxpowertreffet hadde vi den hengende på parkeingshuset på jekta. synlig der og..

 

Mvh mørkets fyrste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg skal klare å mekke en bra fet grill om du skaffer meg et olje fat, du din mørke fyrstikk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker alle idene som har kommet opp. Syns også vi skal gjøre noe mer enn bare parkere bilene og gå å se på andre biler. Jeg stemmer for telt med grill og god pr for klubben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg synes å ha hørt litt av vært om bruk av klubbens logo, er det mulighet for å springe til en lokal trykker å få trykket logo på saker som vwaudi klubben ikke selger ? sov f.eks. grillforkle, dette vil jo være gunstig for klubben så jeg ser ikke hva som er galt ! rett meg gjerne !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Bakland, the über grillchef! Høres bra ut dette gutter.

Ken Arne, du skal prøve deg å kappe taket på Lupoen:fy:

Vi kan heller spleise alle sammen på peugoten til Tom, så kapper vi taket og lager grill der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Bakland, the über grillchef! Høres bra ut dette gutter.

Ken Arne, du skal prøve deg å kappe taket på Lupoen:fy:

Vi kan heller spleise alle sammen på peugoten til Tom, så kapper vi taket og lager grill der;)

 

 

feil merke :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.