#26 Skrevet Februar 23, 2007 feil merke Så lenge vi kappe taket av den å lage bål i den ser æ ikke problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 23, 2007 true let it burn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 26, 2007 Tom, hello står vel en 5 tomme oljefat utfor jobb bare å forsyne oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 26, 2007 Tror æ har ett oljefat, som e ferdig rigga te grild heime. skal sjekke d ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 26, 2007 Kim: ikke noe stress, dette skal bli spesiellt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 26, 2007 har en sierra vi kan bruke te grild?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 26, 2007 blir bedre enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 27, 2007 er det fem oljefat, kan du jo lage audi ringene;) samt en VW grill;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 27, 2007 Blir bedre enn det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 27, 2007 Hvorfor får ikke jeg vite planene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 27, 2007 Fordi bilen din inngår i planen ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 27, 2007 haha;) prøv dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 27, 2007 blir ikke lupon for liten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 27, 2007 neida, er ikke snakk om å grille så mange pølser i gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 27, 2007 neida, er ikke snakk om å grille så mange pølser i gangen kan bare grilde en pakke om gangen da.. funke dorlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 29, 2007 Noen som har tenkt mer på treffet?? Skal vi gjøre noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 29, 2007 Hva _kan_ vi gjøre? Telt, grill, biler.. Oppmerksomheta går jo veldig i retning burning og volvo 240 på de treffan der, så kanskje noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 29, 2007 Nei for min del trenger vi ikke gjøre en drit. Men hadde vært arti å fyrt opp en grill å tatt en lokallagsmøte samme plass:) Jeg kan skaffe en volvo 360 2 liter med 101 daue hesta som kan burne litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 29, 2007 ja vi har da planer om å mekke grillen, eller hva roar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 29, 2007 Hell yeah. Jeg er med uansett kveld i påska etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 29, 2007 kan hyle, men tviler for at det blir i påska ! tenker jeg skal ha meg litt fri fra værkste i påska, er litt lei all den jobbinga med bmw'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 16, 2007 noen som har tenkt noe mer på treffet ? skal vi stille ut noen prosjekter eller ? skal vi bare line opp VAG biler og ferdig med det eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 16, 2007 Noen som har forslag? Jeg stemmer for grilling ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 17, 2007 korsenn dato e maxpower hær?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 17, 2007 noen som har tenkt noe mer på treffet ? skal vi stille ut noen prosjekter eller ? skal vi bare line opp VAG biler og ferdig med det eller ? still opp flest mulige biler.. så vi kan vise oss fram.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...