#76 Skrevet Juli 5, 2007 Kim, hiv deg på trygd;) eller sykemeld deg, kan funke.. er vel lett å sykemelde seg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 5, 2007 Kim, hiv deg på trygd;) eller sykemeld deg, kan funke.. er vel lett å sykemelde seg=) JAH har vært på jobb nu i to dage i 25 grader med 38 i feber, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 5, 2007 JAH har vært på jobb nu i to dage i 25 grader med 38 i feber, you see, sykemelding neste for svarte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 5, 2007 e det muli at æ stille me min a4 sammen med dokker eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 5, 2007 Seff! Alle i klubben er selvfølgelig velkommen til å stå lamme klubben!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 6, 2007 e det muli at æ stille me min a4 sammen med dokker eller?? Vi blir fornærma om du IKKE står lamme oss Alle i klubben e velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 6, 2007 Oppdatert info 13.00 - Start SQ-konkurranse (SQ = Spille penest, avgjøres av en dommer). 15.00 - Start utstilling / People's Choice-avstemning 15.30 - Start ESPL-kvalifisering (ESPL = Spille høyest) 17.30 - Slutt ESPL-kvalifisering 18.00 - Start ESPL-finale 19.00 - Slutt ESPL-finale 19.30 - Premieutdeling 20.00 - Treffslutt 23.00 - Babeshow starter på Strøket I tillegg kjører vi mindre konkurranser underveis gjennom hele dagen, utdeling av magasiner (snikpremiere på neste nummer!) og annet materiell ++. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juli 6, 2007 Vi blir fornærma om du IKKE står lamme oss Alle i klubben e velkommen! hehe, høres bra ut. blir første treff æ stille ut på skal bli kult å høre folkets mening på bilen:) bare synd jeg ikke fikk lakket fangeren bak: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juli 6, 2007 weeeeeeeeeeeee fikk fri...=)=) når skal vi møte opp?? ka æ skal gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juli 6, 2007 sykemelling, syk, osv... e jo bære bæs på dåkker, å elendi holdning t arbeidslive!!!! skam dåkker å kom dåkker på arbei sånn som æ å andre folk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juli 6, 2007 sykemelling, syk, osv... e jo bære bæs på dåkker, å elendi holdning t arbeidslive!!!! skam dåkker å kom dåkker på arbei sånn som æ å andre folk;) å sur,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juli 6, 2007 Klubb-grillen e vel ikke ferdig, men kan ordne Alex sin gassgrill med. Høvelig grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juli 6, 2007 Grill trengs, samt at vi får fyrt opp teltet. så er vi oppe og går. Møter vel i morgen i 12, halv 1 tiden tenker jeg meg? jeg stiller med nyfelget, og nypolert bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juli 6, 2007 trenger hjelp.. skifta bremseskiver til black diamond fram, men bak må jeg ha et spesial verktøy til å skifte klossene bak. den dr jæveln som skrur og presse stempelet inn.. noen som kan hjelpe???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juli 7, 2007 Kim: neij ikje sur, like bære ikje holdningsa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juli 9, 2007 kan si det var en hyggelig og slum dag i allefall ! mange kjente fjes og noen nye alltid morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juli 10, 2007 Totally agree Tomelom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...