#1 Skrevet Februar 22, 2007 Sensoren for vanntemeratur på min 99 A6 piper uten grunn (tror jeg). Ved oppstart av kald bil slår den ut med en gang. Dette er vel feil da motoren ikke kan koke så tidlig...eller?? Vasket bilen i går kveld, og da sluttet den å blinke. Temperaturmåleren har ikke vist mer enn 90 grader på noe tidspunkt. Noen om vet hva dette kan komme av /har opplevd det samme? PS!Har vært litt kaldt i det siste, mer enn vanlig.. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 Sensoren for vanntemeratur på min 99 A6 piper uten grunn (tror jeg). Ved oppstart av kald bil slår den ut med en gang. Dette er vel feil da motoren ikke kan koke så tidlig...eller?? Vasket bilen i går kveld, og da sluttet den å blinke. Temperaturmåleren har ikke vist mer enn 90 grader på noe tidspunkt. Noen om vet hva dette kan komme av /har opplevd det samme? PS!Har vært litt kaldt i det siste, mer enn vanlig.. Mvh Anders Gåen temperatur sensor ? Kjøre diagnose så finner man ut av det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...