#1 Skrevet Februar 22, 2007 Hei alle sammen!!!! sliter litt med å få motoren min til å gå som den skal, tror den får for mye bensin. Når jeg tømmer et gir og skal starte på neste nekter den å dra i det hele tatt. høres som om den ikke tenner ordentlig. Har tenkt litt på vakumslangene, om det kan være noen lekkesje der, evnt og/eller luftmengdemåler. Noen som kan ha noen gode ideer på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 kjører du med åpen dump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 nei, stod åpen dump på den da jeg kjøpte den, men erstattet den med en original resirk ventil. Tror den går i nødprog i og med at den får alt for mye bensin.... Var redd det var gjennomslag i motoren, men tok komp test og alt var bare velstand der. Tenkte å bytte alt av vakumslanger, motortempføer, luftmengdemåler samt luftmengdemåler. Prøvde å rense mengdemåleren med crc breakcleaner, men uten noe forbedring. Takker forresten for respons. Kjempeflott at det er så mange som har god greie på ting her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 sjekk feil lageret... kan ligge noe der som kan gi svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Plugger og coiler. Mål motstanden i coilenen du finner verdiene her inne ved å bruke søkefunksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61125&highlight=motstand+coil Se på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2007 vært vekk noen dager, takker for svar..... toppers. Byttet coiler for et par mnd siden, så regner med at dem fungerer enda. Pluggene byttet jeg rett før jeg satte bilen inn. Tenkte å prøve med vakumslanger,mengdemåler+tempføler på neste lønning. Blir mye penger av å fikse opp en sånn gammel traver. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...