#1 Skrevet Februar 22, 2007 Hei har en kamerat si\om har en Audi A6 2,4 98 modell. Og han tenker på og bygge sin om til en quattro. -er dette mulig? -koster det skjorta? -lønner det seg for han og selge bilen, og kjøpe seg en quattro? Takker for alle svar og innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 -lønner det seg for han og selge bilen, og kjøpe seg en quattro? BINGO:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 det er sikkert mulig. det koster skjorta. og det helt klart lønner seg og selge for så og kjøpe en quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 ligger masse tråder om dette før. Ender stort sett opp med å selge bilen, og kjøpe igjen quattro Mye lettere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 okay. det var det jeg tenkte. Hørt at noen hadde prøvd seg på dette, og tror de sa: "Aldri igjen" Kolosalt mye arbeid. Da formidler jeg dette videre til kameaten min. Thanks guys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 Hørt at noen hadde prøvd seg på dette, og tror de sa: "Aldri igjen" Det stemmer (Quattro kasse, men annet bakhjul oppheng på Passaten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...