Senkesett til en grei pris

Anbefalte innlegg

Hei

Når har jeg lett rundtom på diverse nettsjapper etter senkesett til min 98' A4 1,8T avant uten å finne noe til en pris jeg har råd til.

Har sett på VMAXX hos eyecandyracing.no ( http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=400_4_9_151_153&products_id=222 )men forsto det slik at du får hva du betaler for(det betyr vel at det er crap)?

Hørte på mekonomen i Haugesund i dag og da ville de ha 7000+ for Justerbart Cobra understell og neste det samme for vanlig senkesett med dempere og fjærer: gråter :

Noen som har noen anbefalinger?Helst rundt 5000,-

MVH Per Arne Eilertsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sett tråden til NBS nå? Der er det justerbart KW på tilbud nå til din bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7500 va nå litt mer enn jeg hadde tenkt meg...Trenger heller ikke være høydejusterbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

maxtrac senkesett med dempere da? felgimport importerer maxtrak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betal noen kroner ekstra eller vent til du har råd, du vil ikke angre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare det at jeg aldri har råd:) Så på det senkesettet du sa Simen men det senka jo bare 35mm noe som jeg synes er litt lite.Kunne tenkt meg 60/50 eller 60/60.Jeg skulle jo være med på FK gruppebestillingen men den ble jo beklageligvis ikke noe av: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cobra senker vel litt mer foran enn bak gjør det ikke?(kun fjærer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare det at jeg aldri har råd:) Så på det senkesettet du sa Simen men det senka jo bare 35mm noe som jeg synes er litt lite.Kunne tenkt meg 60/50 eller 60/60.Jeg skulle jo være med på FK gruppebestillingen men den ble jo beklageligvis ikke noe av: mad :

Hvis du skal ha så mye som 60/60 så ville jeg ihvertfall vurdert justerbart for å slippe å måke så mye snø om vintern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg bestiller VMAXX fra eyecandyracing.no for det ser ikke ut som det er noen gruppebestilling på gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Cobra coilover på min. Meget fornøyd med det. Kostet 10k hos Autospar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.