#1 Skrevet Februar 22, 2007 Hei Når har jeg lett rundtom på diverse nettsjapper etter senkesett til min 98' A4 1,8T avant uten å finne noe til en pris jeg har råd til. Har sett på VMAXX hos eyecandyracing.no ( http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=400_4_9_151_153&products_id=222 )men forsto det slik at du får hva du betaler for(det betyr vel at det er crap)? Hørte på mekonomen i Haugesund i dag og da ville de ha 7000+ for Justerbart Cobra understell og neste det samme for vanlig senkesett med dempere og fjærer: gråter : Noen som har noen anbefalinger?Helst rundt 5000,- MVH Per Arne Eilertsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 har du sett tråden til NBS nå? Der er det justerbart KW på tilbud nå til din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 7500 va nå litt mer enn jeg hadde tenkt meg...Trenger heller ikke være høydejusterbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 maxtrac senkesett med dempere da? felgimport importerer maxtrak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 Betal noen kroner ekstra eller vent til du har råd, du vil ikke angre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2007 Det er bare det at jeg aldri har råd:) Så på det senkesettet du sa Simen men det senka jo bare 35mm noe som jeg synes er litt lite.Kunne tenkt meg 60/50 eller 60/60.Jeg skulle jo være med på FK gruppebestillingen men den ble jo beklageligvis ikke noe av: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2007 cobra senker vel litt mer foran enn bak gjør det ikke?(kun fjærer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2007 Det er bare det at jeg aldri har råd:) Så på det senkesettet du sa Simen men det senka jo bare 35mm noe som jeg synes er litt lite.Kunne tenkt meg 60/50 eller 60/60.Jeg skulle jo være med på FK gruppebestillingen men den ble jo beklageligvis ikke noe av: mad : Hvis du skal ha så mye som 60/60 så ville jeg ihvertfall vurdert justerbart for å slippe å måke så mye snø om vintern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 Da ser det ut til at jeg bestiller VMAXX fra eyecandyracing.no for det ser ikke ut som det er noen gruppebestilling på gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2007 Har Cobra coilover på min. Meget fornøyd med det. Kostet 10k hos Autospar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2007 Om du ikkje skal ha justerbart, så har dei 30mm senkesett hos Eiker Motorshop for 995,- Vurderer dette til S4-en. http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1266&SubM=&SubCur=1266&PageNo=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...