#1 Skrevet Februar 22, 2007 Om noen har etka og gidder å ta en titt hvilken dele nr er på turboen til en Audi A6 1998 modell 1.8TQ AEB motor kode. Har nemelig en kkk k03 på handa men usikker hvilken dele nr har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 Om noen har etka og gidder å ta en titt hvilken dele nr er på turboen til en Audi A6 1998 modell 1.8TQ AEB motor kode. Har nemelig en kkk k03 på handa men usikker hvilken dele nr har jeg. 058 145 703 L(X) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 Takker for svaret. Den som jeg tenkte å kjøpe er Part # 058-145-703-J står det kanskje noe om den og kan brukes med J på slutten eller er det kunn med L og X som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 Takker for svaret. Den som jeg tenkte å kjøpe er Part # 058-145-703-J står det kanskje noe om den og kan brukes med J på slutten eller er det kunn med L og X som passer. Ser ikke ut som J passer. Den er til motorkoder: ANB, APU, ARK og AWT står det. LX og L er samme del, men X på slutten indikerer byttedel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 Hmm!!! Det var bra jeg fikk vite det i hvertfall. Takk skal du ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...