#1 Skrevet Februar 22, 2007 Bilen er; Audi A4, 1,9TDi, 2000 Mod. Skal bytte filter og olje på Tiptronic-kassa. Men hvilken ATF-olje skal jeg bruke ? Møller var litt vanskelige med å si dette til meg grunnet jeg skulle gjøre det selv.. Noen som vet dette??? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 hvordan ska du gjøre det? Har du diagnose tester og påfyllings dunk som du kan bruke? er ikke bare bare å bytte olje på automat/ tip tronic kasser der skal du fylle, og oljen skal peiles/ etterfylles når den er mellom 35-40 grader varm. Selvsagt, kanskje du kan dette.. men vær nøye!! kjiipt med girkasse ras.. eksakt ATF type husker jeg ikke i farta.. leveres på litersdunker på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 Mener å huske at det er G052 162 A2 men du må dobbelsjekke dette. Her er en beskrivelse for A6 men det er veldig likt på din bil: http://www.zervos.se/ATFbyte.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...