#1 Skrevet Februar 22, 2007 Skal lakkere et lite område på en dør, men vil ikke få lakk på resten av bilen eller på gulvet. Hvor får jeg kjøpt sånn "plast" for og legge over store deler av bilen og sånn? Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 skal du lakke med sprøyte eller med sprayboks ? skal du kjøpe maskerings plast så må du kjøpe en hel rull, den husker jeg ikke pris på, men skal du bare lakke en gang så funker tape og noen lag med avispapir ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Event får du på byggevareforretninger kjøpt en type "gråpapir" på rull som trekker til seg malingen, brukt det mye ved maling inne, funker bra. koster bare 80 kr eller noe, og holder i lange tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 Skal lakkere et lite område på en dør, men vil ikke få lakk på resten av bilen eller på gulvet. Hvor får jeg kjøpt sånn "plast" for og legge over store deler av bilen og sånn? Biltema? Stikk innom et lakkeringsverksted å kjøp, koster en 50 slapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Stikk innom et lakkeringsverksted å kjøp, koster en 50 slapp. Takker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...