#1 Skrevet Februar 22, 2007 Pga økende arbeidmengde i jobben min, flytting fra Oslo og at gnisten snart er borte for å få til noe i Osloregionen, ønsker jeg nå å overlate roret som lokallagsleder i Oslo til yngre og flinkere krefter. Føler du at dette kan være noe for deg, så send styret i klubben en epost og fortell litt om deg selv og om hvilke ting du kan se for deg som leder. Takk for meg. mvh Arne Waadeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Synd å høre at gnisten ikke er der Arne. Vi håper vel alle at den dukker opp igjen. Du har jo vært en bra leder synes jeg. Jeg vil her nominere Ørjan Andreassen. Nå som du har begynt i annen stilling så må du jo ha noe å gjøre Ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 veldig leit å høre arne.. Håper ikke du trekker deg fra klubben ihvertfall da.. men, jeg stiller med bak roger og mener at Ørjan Andreassen er en verdig person til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 du har gjort en veldig bra jobb arne.håper du ikke trekker deg helt ut av klubben.du blir vanskelig å erstatte men som Roger og Arve sier Ørjan er en verdig etterfølger etter deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Dette var jo fryktelig trist Arne Du har virkelig stilt opp for mange av oss, funnet på fine arrangementer, og din lune humor og inkluderende personlighet har alltid gjort det en fornøyelse å dra på lokallagssamlinger Men som jeg leser det er det gudskjelov ikke snakk om å trekke seg helt ut av klubben Jeg bifaller Ørjan som en verdig avløser, men hva sier Ørjan selv? Og hva med Thomas som er nestleder? Kanskje han har tid, lyst og motivasjon til å lede oss mot nye høyder?! Når jeg tenker på mandagssamlingene på McDonalds ser jeg at det er flere potensielle etterfølgere. Mange ressurspersoner rundt omkring, men de må jo både ha tid OG lyst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 Får vell kaste meg på her siden jeg er blitt foreslått som arvtager til Arne. Først og fremst synes jeg det er leit at Arne har tatt dette valget han har gjort. Synes han har gjort en meget bra jobb sm leder for Oslo lokallag. Synes vell kanskje det er mest naturlig at Thomas som sitter som nestleder er det mest naturlige valget om han ønsker og har tid og mulighet til det. Skulle han derimot ikke ønske vervet som leder for Oslo lokallag så hadde det selvsagt vært artig og ta over rattet etter Arne. Skulle Thomas velge og ta over etter Arne så stiller jeg gjerne som nestleder for Oslo lokallag. Ørjan: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2007 Vil starte med å si takk til Arne. Han jeg først pratet med når jeg meldte meg inn i klubben. Han så jeg skulle bare ta kontakt med han på McDon og det gjorde jeg. Han var en av de som fikk meg inn i klubben og gjorde meg kjent med alle jeg kjenner den dag i dag i klubben. Så sum av sumarum retter jeg en stor takk til Arne og synes det er kjempe synd at du gir deg. Ørjan er også en person som jeg vil ønske velkommet som leder da du alltid stiller med ett smil og kvikke komentarer;) Så uansett om det er Thomas eller Ørjan så regner jeg med at både gamle og nye medlemmer vil føle seg velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 Hei.. Beklager sent svar, men har problemer med nettet i leiren og er nå på perm... Takk for tilliten, jeg kunne gjerne tenke meg å ta over som leder, men situasjonen min er at jeg er i Forvaret frem til Desember 07, og da jeg bare har mulighet å ta ting via nett, mail og ved permisjoner føler jeg at jeg ikke får fulgt opp like godt som jeg burde. Men hvis ingen har noe imot det så sitter jeg gjerne videre som nestleder, som da kan nåes på mail og pm og er da på de treff/møter jeg får vært på. Så Ørjan er en ønskelig leder for meg ihverfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2007 Jeg ser gjerne at Thomas fortsetter som nestleder og Ørjan så tar over som leder men har vi "myndighet" til å avgjøre dette, eller må det avgjøres av styret Alternativt avholde valg på et lokallagsmøte?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2007 Jeg ser gjerne at Thomas fortsetter som nestleder og Ørjan så tar over som leder men har vi "myndighet" til å avgjøre dette, eller må det avgjøres av styret Alternativt avholde valg på et lokallagsmøte?! Noen i styret som kan svare på dette? Om vi kan ta et valg på neste lokallagsmøte, om det kan avgjøres her på forumet eller må det avgjøres av styret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2007 Noen i styret som kan svare på dette? Om vi kan ta et valg på neste lokallagsmøte, om det kan avgjøres her på forumet eller må det avgjøres av styret? Jeg syntes vel egentlig ikke at det er mer enn rett og rimelig at Oslo (som norges største) lokallag går foran og gjør dette slik det egentig SKAL gjøres; innkalle til et årsmøte og foreta en avstemming på kandidater som stiller til valg. Dette er vanlig praksis i mange andre mindre lokallag, og også slik det skal gjøres etter statuttene til klubben. § 3Lokallagets formål er: - Samle interesserte av vannavkjølte VW/Audi-biler. - Skape et godt miljø for de medlemmer som naturlig hører inn under det enkelte lokallaget. § 4 Lokallagets medlemmer plikter å velge leder, kasserer og sekretær ved særskilt valg. Lokallagets leder velges for 1 år ad gangen. Kasserer og sekretær velges for 2 år ad gangen. § 5 Lokallagets leder, kasserer og sekretær har følgende ansvarsområder: - Opprettholde en jevnlig dialog med sentralstyrets representant. - Oversende avsluttende årsregnskap med bilag til sentralstyret kasserer innen 01.12 i inneværende år. - Koordinere og delegere oppgaver iforbindelse med lokale arrangementer. - Oversende årsrapport som synliggjør lokallagets aktiviteter. Hentet fra http://www.vwaudi-club.no/files/statutter.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2007 ja, men da gjør vi det da... vi setter opp en dag og et sted hvor vi kan få gjordt dette på en ordentlig å riktig måte... noen som har noen forslag på steder??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2007 evt høre med mister big boss him self (john kopperud) og vi kan få låne lokalene på møller på hvam til å ha et møte i en kveld i nær framtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 7, 2007 Kanskje vi skal ta en runde på dette på neste lokallagsmøte torsdag 15/3? Noen som har noen innspill og komme med? Andre kandidater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2007 Prøv å ta opp dette på møtet den 15/3, men jeg er usikker på om jeg rekker å komme da jeg har bilen på service den dagen. En annen kandidat kan være Roger Kristiansen, han får for mye fritid når han får seg ny jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 8, 2007 Prøv å ta opp dette på møtet den 15/3, men jeg er usikker på om jeg rekker å komme da jeg har bilen på service den dagen. En annen kandidat kan være Roger Kristiansen, han får for mye fritid når han får seg ny jobb Bilen på service? Den holder ikke;) Hørt om leiebil? Eller skal vi komme og hente deg. Privatsjåfør på det som muligens blir det siste lokallagsmøte som sjef hadde jo vært på sin plass: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 8, 2007 Prøv å ta opp dette på møtet den 15/3, men jeg er usikker på om jeg rekker å komme da jeg har bilen på service den dagen. En annen kandidat kan være Roger Kristiansen, han får for mye fritid når han får seg ny jobb Skyss kan vi alltids ordne for deg vet du sjef. Jeg tror ikke jeg vil stille til dette, ettersom jeg allerede har tatt på meg å stille til valg i hovedstyret, men takk for tilliten. Skal nok klare å fylle fritiden skal du se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 8, 2007 Synes medlemssamlingen på torsdag kan være en mulighet for folk som vil bli kjent med oss og evt. motkandidater til å melde seg. Så kan vi heller lage en skikkelig innkalling, presentere kandidatene og ta en ordentlig avstemning, slik at alt går riktig for seg og ingen føler at vi gjennomtrumfer hvem som skal være neste lokallagsleder.. Ikke at jeg føler meg tråkket på, for jeg har min favoritt klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 8, 2007 Bilen på service? Den holder ikke;) Hørt om leiebil? Eller skal vi komme og hente deg. Privatsjåfør på det som muligens blir det siste lokallagsmøte som sjef hadde jo vært på sin plass: smil : Joda jeg har bestilt leiebil ( A4 ), men jeg vet ikke om jeg rekker det. Skal gjøre mitt beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 21, 2007 Hvis ingen andre enn Ørjan har lyst, så foreslår jeg at han tar over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 21, 2007 Helt enig med Arne Men er det andre som står frem og har lyst å prøve seg synes jeg vi skal få til et valg som det seg hør og bør.. Men når ingen har meldt seg enda, og flere har fått sagt sin mening i denne tråden, synes jeg at Ørjan kan få bli vår nye leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 21, 2007 Helt enig med Arne Men er det andre som står frem og har lyst å prøve seg synes jeg vi skal få til et valg som det seg hør og bør.. Men når ingen har meldt seg enda, og flere har fått sagt sin mening i denne tråden, synes jeg at Ørjan kan få bli vår nye leder Så lenge det er kandidat som har lyst til å ta over, så gir jeg vervet over til ham. (hvis han fortsatt vil da). Dette er dessuten tatt opp med klubblederen og jeg har fått klarsignal om at dette er greit. PS:Jeg kan gjerne fortsatt styre med skiltplater og klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 22, 2007 Enig med Arne her. Så lenge han ikke vil fortsette, og vi har kun en som er gira på å ta over, så er det jo veldig greit å la Ørjan ta over. Jeg tror og håper han kan gjøre en like bra jobb som Arne, og han er jo motivert for det, så da blir det det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 22, 2007 For at dette skal gå korrekt for seg, så må vi avholde en avstemning på neste møte (mandag 2.påskedag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 22, 2007 Så lenge det er kandidat som har lyst til å ta over, så gir jeg vervet over til ham. (hvis han fortsatt vil da). Jeg er fremdeles klar til å overta etter deg jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...