#1 Skrevet Februar 22, 2007 Rå dragracevideo sett fra en uvanlig vinkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 SINNSYKT som det flytter på seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 det gikk styggodt^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 Å du søde satan!! Fikk faktisk sug i magen. Heftig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 Tipper det der river skinnet av pølsa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2007 Så ikke kommentarene under?: "How did the camera man hang on?" "He had two seatbelts".... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2007 Lagde samme type film i fjor vinter, men tror min flytter seg llitt bedre enn det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2007 Trodde faktisk det skulle stoppe hardere når dobble skjermer ble utløst? Men skjønner ike hvordan de får den aksen jeg. Når så mye hester får utløp på en RWD så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke spinner nedover hele strekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 Trodde faktisk det skulle stoppe hardere når dobble skjermer ble utløst?Men skjønner ike hvordan de får den aksen jeg. Når så mye hester får utløp på en RWD så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke spinner nedover hele strekka. sant det, er vel en 6000 hk eller mer i dette, sinnsykt å se att det ikke finnes lagg i det hele tatt og, ikke akkurat 1000 turbomatede 4000-8000 rpm hk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2007 Trodde faktisk det skulle stoppe hardere når dobble skjermer ble utløst?Men skjønner ike hvordan de får den aksen jeg. Når så mye hester får utløp på en RWD så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke spinner nedover hele strekka. Trackbite og drag dekk hjelper godt på festet:) Hvor mye hester de planter i bakken er avhengig av grepet på banen(justeres på clutchen) Dette var lillebroren til top fuel som går litt dårligere. For å illustrere hvor kjapp en top fuel dragster er så kan en f1 bil passere startlinjen i 300kmt samtidig som dragsteren starter fra null, dragsteren er fremdeles først i mål: smil : Da snakkker vi aks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2007 Trodde faktisk det skulle stoppe hardere når dobble skjermer ble utløst?Men skjønner ike hvordan de får den aksen jeg. Når så mye hester får utløp på en RWD så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke spinner nedover hele strekka. Kombinasjonen av ekstreme dekk, veldig godt preparert bane og helt korrekt innstillt clutch? (oi; det hørtes jo enkelt ut ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2007 døkul video hehe - de folkene ble jaggu fort små. Hvordan fungerer girsystemet på noe sånt, høres ut som at den bruker bare to gir eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2007 I Usa i 2005 i Orlando tok jeg en tur i en fornøyelsespark med noe dragster-greier som faktisk går på trykkluft. Det tilsvarte en dragster med 4000 hester,fy flate det reiv godt i pungen når det tok løst : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2007 døkul video hehe - de folkene ble jaggu fort små.Hvordan fungerer girsystemet på noe sånt, høres ut som at den bruker bare to gir eller noe. Tror det heter noe som "powerglide" eller noe i nærheten der men aner ikke hvordan det fungerer:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2007 holder godt til å dra snerken av kakaoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 23, 2007 HELVET: eek : Hehe...når det gjelder kommentarer under videoen har denne kommet opp: "i heard this was fake" Der har du en som ikke er helt oppegående:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 23, 2007 Sjuke biler!!! Her er grunnen til den sjuke aksen;) http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=224732 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 23, 2007 Sjuke biler!!! Her er grunnen til den sjuke aksen;) http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=224732 Sykt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 23, 2007 Tror det heter noe som "powerglide" eller noe i nærheten der men aner ikke hvordan det fungerer:rolleye: Powerglide er en 2 trinns girkasse fra GM. Står i standard biler og. Men de kan forsterkes til å tåle mye juling, og er mye brukt i dragracing. Men jeg tror ikke de brukes i disse klassene. Blir nok litt for heftig. De bruker vel en Lencokasse med separate girspaker for hvert gir. Bare skyver inn neste spake når det er tid for det. Se link. lencoracing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...