#1 Skrevet Februar 22, 2007 Er det noen som vet hva intervallen for oljeskift på tiptronic kassa er? Har A6 2.7T, 200 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 Er vel flere på forumet her som har skrevet at de anbefaler hver 60000km hvis jeg ikke husker feil men Audi har ikke satt opp noen intervaller for det er en evighetsolje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 VAG mener vist man skal kaste bilen etter 100000 km. Evighetsolje er dessverre ikke oppfunnet ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 Ikke bare bytt automatoljen, men skift filteret samtidig!!!!!!!!!!!!! Ellers ender du opp med et potte tett filter, som til slutt går i oppløsning og blander seg med alt annet i kassen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 Hadde selvfølgelig planer om å bytte filter også... Det som er litt kjipt er at jeg må ut med over 6K for å skifte olje på kassa hos VAG dealeren her hjemme, så jeg vurderer å la noen andre gjøre det... Må bare finne ut hvilken olje den skal ha først. Det skulle ikke tilfeldigvis være et klokt hode som vet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2007 G052 162 A2 men dobbelsjekk med delelageret hos din lokale VAG-pusher 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2007 Ta en titt her du Thorstein : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54266 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2007 G052 162 A2 men dobbelsjekk med delelageret hos din lokale VAG-pusher Det er altså spesifikasjonen på oljen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2007 Det er navnet på oljen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2007 Ta en titt her du Thorstein : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54266 Hmm, den var nyttig. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2007 G052 162 A2 men dobbelsjekk med delelageret hos din lokale VAG-pusher Sjekket det nummeret i AKTE, men fant det ikke, finnes ikke oljer i AKTE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2007 Tror da det, men delenr. blir ofte forandret slik at det f.eks legges til en bokstav bak selve nummeret eller hele nummeret på delen skiftes ut. Ikke sikkert det er riktig nummer heller. Forresten. Kall delefilmen AKTE eller familiealbumet på forumet. Kan visst bli litt trøbbel ved å skrive det riktig har jeg skjønt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2007 Tror da det, men delenr. blir ofte forandret slik at det f.eks legges til en bokstav bak selve nummeret eller hele nummeret på delen skiftes ut. Ikke sikkert det er riktig nummer heller. Forresten. Kall delefilmen AKTE eller familiealbumet på forumet. Kan visst bli litt trøbbel ved å skrive det riktig har jeg skjønt. Noted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2007 Hadde selvfølgelig planer om å bytte filter også...Det som er litt kjipt er at jeg må ut med over 6K for å skifte olje på kassa hos VAG dealeren her hjemme, så jeg vurderer å la noen andre gjøre det... Må bare finne ut hvilken olje den skal ha først. Det skulle ikke tilfeldigvis være et klokt hode som vet det? En kamerat betalte 2500kr tror jeg for og bytte olje, eller fylle på er vel bedre sagt. Da har presterte og tømme ut girolja istedfor motorolja, og kjøre uten girolje: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...