#1 Skrevet Februar 23, 2007 Hei. Startmotoren på Passaten gikk til H i kulden her om dagen.. Bilen er 5 år og har gått 150000km... Syns dere det var "tidlig" at den tok kveld? Hvordan er det med garanti på slikt? Fins det noen 5års garanti? Bare lurte... Har forresten toppkasko hos Sparebank1 og der dekkes IKKE startmotor... Det syns nå jeg var dårlig da.. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Hei. Startmotoren på Passaten gikk til H i kulden her om dagen.. Bilen er 5 år og har gått 150000km... Syns dere det var "tidlig" at den tok kveld? Hvordan er det med garanti på slikt? Fins det noen 5års garanti? Bare lurte... Har forresten toppkasko hos Sparebank1 og der dekkes IKKE startmotor... Det syns nå jeg var dårlig da.. Truls Det er vel 5 års reklamasjonsrett på deler som er ment å skulle vare i mer enn 5 år, og det burde jo gjelde de fleste deler på en moderne bil,. Jeg innbiller meg du skal få problemer med å få Møller til å betale dette. For alt jeg vet kommer det en km-begrensning på 100' inn i bildet også men det er jo forsøket verd å ta kontakt med merke-verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...