#1 Skrevet Februar 23, 2007 Som tittel sier trenger jeg litt hjelp til å "Photoshoppe" et par bilder. Vil gjerne ha "foilert" Passaten i samme stil som BMW`en. Hvis noen gidder ta seg tid til dette hadde det vært supert Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Veeeeeldi kjapp PS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Hvor hadde dere tenkt at snittet på bakluka skulle gå? Følge selve luka og rundt C-stolpen ved "rota" eller skal den gå fra utsiden av baklykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 Uh....ja si det! Ble i grunnen bare bedt av bileier om å legge inn en forspørsel jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Ska prøva meg litt fram... Siden det ikke er noen naturlige linjer. Tror det blir for mye med "skuldrene" også folierte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 Fulgte linja som går i bilen her og avsluttningen ble litt unaturlig... Er redd at det blir formye om det skulle gått utenfor baklyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2007 Spare spoileren? Hatt litt problemer med nettstedet hvor bildene lagres hvis noen ikke skulle få dem opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...