#1 Skrevet Februar 23, 2007 Servopumpa på s2 'n er ikke veldig lydløs lenger. Er det noen form for lager i forbindelse med reimhjulet på disse man kan bytte eller hva.? Ps har søkt, fant ikke shit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Pumpa har bronselager innvendig (eller i alle fall ikke noe kule/rullelager) og vanlig tetningsring rundt inngående aksel. Det finnes ingen repsett for lagrene i pumpa, og jeg husker ikke helt om de var uttagbare eller ikke for jeg hadde ikke trøbbel med de når jeg måtte åpne min pumpe. Jeg vil tro at den enkle løsningen din er å skaffe deg en ny eller brukt pumpe. Tar du den rett fra ZF-norge blir den nok ikke så alt for kostbar heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Koster ca 2500kr eller noe hos zf norge, helt genialt med ny pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2007 ^hvem er forhandler for zf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...