#1 Skrevet Februar 23, 2007 Nettopp vært i Oslo og hentet meg en Audi A4 1.8TQ 2000 modell. Alt har funket fint til i dag morges. Bilen startet fint, men når jeg satte den i gir og skulle kjøre begynte den å lugge noe helt sinnsykt. Når jeg står i ro og gir gass forsiktig virker ting ok, men med en gang jeg gir hurtig gass eller gasser og slipper hoster og harker den. Den starter helt fint hver gang jeg prøver. Det er ingen feilkoder på bilen. Noen som har opplevd noe lignende eller har noe tips hva det kan være? Vi har heldigvis IF bruktbil garanti så den skal på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Sprukket turbotrykksslange eller defekt LMM kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Minner om det jeg hadde på a3en min.. da var det LMM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 takk for tipsene, skal prøve å koble fra LMM og prøve. Når det gjelder slangene har vi prøvd å sprutet startgass rundt dem for å sjekke, men vi skal gjøre bedre sjekk. Kan det være selve turboen som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 Samme problem jeg også,men det er bare når motoren er kald. Går seg til når temperaturen stiger. Samme hos deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2007 Hos meg er den slik hele tiden, også når bilen er varm. Skal teste det med LMM og sjekke trykkslangen, finner vi ikke noe bærer det på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2007 Lest igjennom min tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2007 Har gjort det Lars. Har nettopp startet bilen, den var helt jævlig nå når den var kald. Da jeg merket det før i dag hadde jeg bilen til å gå litt på tomgang før jeg startet å kjøre da det var litt kaldt. Skal teste LMM og slanger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2007 Naboen Ben kom over med pc og diagnosekabel, vi testet litt og endte med å koble ut LMM. Bilen gikk som et skudd, mye bedre en da jeg hentet den så den har nok vært ødelagt og blitt bare værre og værre. Takk for alle tips og til naboen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2007 Ingen ting og takke for! Hadde aldri trodd at Lmm skulle gi så store utslag på gangen, uten og være målbar feil på. Bilen gikk så vidt. Kan det være skadelig og kjøre med utkoblet LMM forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2007 Skadelig? Intill ny kommer i posten, neppe. I di neste 3 årene, mye mulig da den får for mye bensin.. Tette katalysatorer etc.. Skyt meg om jeg tar feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2007 Ny LMM er på plass og alt ser bra ut! Så nå får vi se hvor lenge han Adam får vær i ho Eva denne gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...