#1 Skrevet Februar 23, 2007 Var og googlet litt etter polsk styling, da jeg kom frem til denne filmsnutten. Må inrømme at det hadde hvert litt fett og kjørt ut fra kjøpesenteret med noe slikt som dette. http://www.carstyling.hu/download/video/varso_audi.mpeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Postet maaaange ganger;) De fleste litt eldre filmer og "gamle" nyheter har ofte vært postet både 1 og 2 ganger før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Postet maaaange ganger;) De fleste litt eldre filmer og "gamle" nyheter har ofte vært postet både 1 og 2 ganger før... Ah Ok Ny her: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 Men den er unektelig rimelig heftig. Stå sånn i lyskrysse på majorstua en lørdag å svi av lakken til han bak deg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 linken funker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2007 Men den er unektelig rimelig heftig. Stå sånn i lyskrysse på majorstua en lørdag å svi av lakken til han bak deg. hehe Haha ;P Hadde følt meg litt da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2007 linken funker ikke Har du QuickTime da ? Fynker hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 Må si det hadde vert morsomt å eid den når det rulla en bmw opp på siden i et lys kryss... Lunch fuksjonen hadde vel skremt vettet av dem uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2007 Må si det hadde vert morsomt å eid den når det rulla en bmw opp på siden i et lys kryss... Lunch fuksjonen hadde vel skremt vettet av dem uansett. Vet vel ikke hvor man kan få tak i noe slikt Eller hvor mye det hadde kostet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2007 Data spurt, rundt 35- 40 lapper ferdig montert og mappet og tut og kjør tenker jeg .. realistisk sett.. og ny turbo i ny og ne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2007 Data spurt, rundt 35- 40 lapper ferdig montert og mappet og tut og kjør tenker jeg .. realistisk sett.. og ny turbo i ny og ne... Javel "bare det" ja Nei da kjøper jeg meg heller en storm lighter og hiver baki potta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...