Anbefalte innlegg

Postet maaaange ganger;)

De fleste litt eldre filmer og "gamle" nyheter har ofte vært postet både 1 og 2 ganger før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postet maaaange ganger;)

De fleste litt eldre filmer og "gamle" nyheter har ofte vært postet både 1 og 2 ganger før...

Ah :P Ok :P Ny her: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den er unektelig rimelig heftig. Stå sånn i lyskrysse på majorstua en lørdag å svi av lakken til han bak deg. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den er unektelig rimelig heftig. Stå sånn i lyskrysse på majorstua en lørdag å svi av lakken til han bak deg. hehe

Haha ;P Hadde følt meg litt da ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

linken funker ikke :o

Har du QuickTime da ? Fynker hos meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det hadde vert morsomt å eid den når det rulla en bmw opp på siden i et lys kryss... Lunch fuksjonen hadde vel skremt vettet av dem uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det hadde vert morsomt å eid den når det rulla en bmw opp på siden i et lys kryss... Lunch fuksjonen hadde vel skremt vettet av dem uansett.

Vet vel ikke hvor man kan få tak i noe slikt :P Eller hvor mye det hadde kostet ? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Data spurt, rundt 35- 40 lapper ferdig montert og mappet og tut og kjør tenker jeg .. realistisk sett..

og ny turbo i ny og ne... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Data spurt, rundt 35- 40 lapper ferdig montert og mappet og tut og kjør tenker jeg .. realistisk sett..

og ny turbo i ny og ne... ;)

Javel "bare det" ja :P Nei da kjøper jeg meg heller en storm lighter og hiver baki potta :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.