#1 Skrevet Februar 23, 2007 Drever å smir nedi en AAN i Coupe typ 89! Driver å kobler opp ledningsnettet og jeg finner ingen kontakt til innsugslufttempratur føleren.. Hvor kommer den fra? Er det egen ledning? tviler på det men.. Skal denne egentlig komme ut av samme bunt som oljetrykk/temp og div?? Så til en annen ting.. Går det ann å sløyfe den føler/giveren som er kobla til oljeåndinga og noe bensinstyr?? Den er blå og virker som en enveisvent. Takker så meget for raske svar på dette!! mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Ja du kan droppe den sistnevnte. Den andre kontakta kommer vel ut sammen med oljetrykks kontakten osv mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2007 Mener ledningen /kontakten til innsugstempføleren kommer ilag med ledningene til dysene, er egen ledning ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 hva skjer vist jeg kjører uten denne da?? Går dårlig, fjusker å det dritet der?? DEt skal vel gå ann å legge opp en ny ladning fra hjerna?! Noen som tilfeldigvis vet hva slags stikk det er som hører til den føleren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2007 hva skjer vist jeg kjører uten denne da??Går dårlig, fjusker å det dritet der?? DEt skal vel gå ann å legge opp en ny ladning fra hjerna?! Noen som tilfeldigvis vet hva slags stikk det er som hører til den føleren?? Hvis du kikker på http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html så er det bilde med oversikt over pinnene der, og nr 44. Intake Air Temperature Sensor (G42) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...