#1 Skrevet Februar 23, 2007 Er det magnetventilen det er noe galt med, eller er det for hard wastegate fjær som fører til feilkoden "maximum boost pressure exceeded" med følgen at bilen kutter helt plutselig. Når jeg begynner å nærme meg 1 bar i trykk, så blir det stopp, MTM 303 chip, 3 bar map, RS2 turbo, hardere wg fjær. Tips? EDIT: Etter å ha slettet feilkoden, ble det iallefall bedre, men kjenner det rykker til litt når nåla passere 1.5bar og nærmer seg 2...Det skal vel ikke være så mye trykk? Full gass i 3.gir så peker nåla mot 2 bar ganske kjapt, men bilen begynner ikke å røre spesielt på seg før trykket faller litt igjen ned mot 1.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2007 Mystisk, tipper du enten har mye mer ladetrykk eller at det er noe annet feil. MTM303 chip m/3bar MAP, gir over 1,5bar ladetrykk i mellomregisteret med en K24 turbo. K24'n bygger opp trykket raskere til 1bar, enn en RS2 turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...